  • 31. Data: 2012-01-09 22:44:26
    Temat: Re: Co z postępem ?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-09 20:37, Wiktor S. pisze:

    > W tym okresie kupiłem pendrive Kingstona za 90-parę zł netto, plus VAT to
    > dawałoby tyle co piszesz.

    A ja ostatnio kupiłam pendrive Toshiba 16 GB za 72 zl. Nawet szybko kopiuje.

    --
    animka

  • 32. Data: 2012-01-10 07:53:59
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Mon, 09 Jan 2012 21:45:50 +0100, Radek D wrote:

    > Mam nadzieję, że te piękne czasy szybko wrócą.

    Łączę się w tej nadziei zwłaszcza, że też kupiłem wtedy Q6600 na podobnych
    zasadach a i dwa obiektywy przy okazji.

    --
    pozdrowienie

  • 33. Data: 2012-01-10 08:52:53
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    Radek D wrote:

    > Mam nadzieję, że te piękne czasy szybko wrócą.

    Rudy zapowiadał, że wrócą, a jemu chyba mozna wierzyć.
    toż to kryształ prawdomówności

  • 34. Data: 2012-01-10 19:15:21
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    miab <m...@w...pl> Odpowiedz na news:je7qa9$hk3$1@mx1.internetia.pl:

    > Komputer z i7-2600 za ok. tyle co żeś wspomniał w każdym zastosowaniu do
    > którego go używam jest przeszło 2 razy szybszy od Q6600 którego też
    > używam(ostatni sporadycznie).

    Trochę się rozpędziłeś. i7 to też 4 rdzenie + HT który w niektórych
    aplikacjach które potrafią skorzystać z więcej niż 4 wątków daje kilka,
    sporadycznie kilkanacie procent więcej. i7 od Q6600 jest zegar w zegar
    kilkaprocent szybszy, wiec w sumie można liczyć na góra 30-40%
    przyśpieszenia, ale tylko w paru niszowych aplikacjach. W grach różnica
    będzie minimalna(kilkanaście procent?)

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d