  • Data: 2012-07-22 15:05:54
    Temat: Re: Co wybrać używany 40D czy nowy 550D/600D?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobiłeś 215 tysięcy klatek?
    > To daje 117 klatek przez każdy dzień przez okres 5 lat?
    > Aby to przejżeć na komputrze przekonwertować potrzeba kolejne 5 lat?
    > I to w plenerze? Czym się zajmujesz zawodowo? Co jest na tych zdjęciach?
    > Pytam poważnie, bo ja robię 2-3 klatki w tygodniu i uważam, że połowa jest
    > nie taka jak chciałem.
    > pozdr.
    > gr

    Zawodowo zajmuję się robieniem zdjęć stockowych - to co w stopce ;)

    Jak jestem w fajnym mieście i mam dobrą pogodę, robię 1000-2000 zdjęć w
    letni dzień. Od 7 do 18 światło dzienne, potem jeszcze wieczór i noc. Często
    wieczorem mam 30-40km w nogach. Nie jest to jakieś seryjne powtarzanie ujęć,
    ale niektóre zdjęcia są "nudne", tzn. komunikacja miejska, infrastruktura,
    stacje kolejowe, sklepy. Z udanego wyjazdu na miesiąc przywożę 20-30 tysięcy
    zdjęć. Wszystko mam jako tako pokatalogowane i mniej więcej pamiętam co
    fotografowałem. Więc na przykład gdy zatonęła Costa Concordia coś mi
    zaświtało i dość szybko znalazłem, że miałem zdjęcie statku w porcie w
    Barcelonie.

    No ale jak wspomniałem - zajmuję się tym zawodowo, więc poświęcam temu dużo
    czasu. Nie wątpię, że ktoś z pracą 8h 5 dni w tygodniu miałby problem
    próbując zrobić tyle zdjęć i nad nimi zapanować :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl