  • Data: 2012-07-30 08:10:30
    Temat: Re: Co wybrać używany 40D czy nowy 550D/600D?
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith <j...@e...net> napisał(a):

> [...]
    Ultra II). Może to

    >Wg specyfikacji z dpreview:
    >http://www.dpreview.com/reviews/canoneos350d/2
    >
    >"Continuous: 3.0 fps up to 14 JPEG / 4 RAW frames"
    >
    >To przy założeniu dowolnie wolnej karty. I to się zgadza z doświadczeniem Piotra.
    >Zauważ jednak, że opróżnianie bufora zaczyna się już po pierwszej klatce, nie
    dopiero po zapełnieniu
    >całego bufora, więc przy szybkiej karcie aparat zwalnia trochę później, niż wynika
    to ze
    >specyfikacji. Mój z Sandiskiem Ultra II w trybie RAW zwalnia dopiero po siódmej
> [...]

    Tak, tylko jak sam zauwazyles, pamiec bufora jest szybsza od najbardziej szybkiej
    pamieci flash,
    wiec w koncu bufor sie przepelni i bedzie czekal za zapis na karcie. Jak szybko
    zalezy od aparatu -
    ale koniec koncow predkosc zapisu rawow zwolni do predkosci interface/karty - czyli w
    praktyce
    2,3 rawy max sek.