  • Data: 2012-07-25 21:05:08
    Temat: Re: Co wybrać używany 40D czy nowy 550D/600D?
    Od: John Smith <j...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-20 09:29, Piotr Zedański pisze:

    > Jeszcze jedno - myślę, że w pełni wykorzystuję możliwości aktualnie posiadanego
    > sprzętu, widzę też jak mnie ogranicza:
    > słaby autofokus,

    Skąd wiesz że to problem korpusu, a nie obiektywów Sigmy. Próbowałem do mojego 350D
    swego czasu
    dobierać różne Sigmy i nigdy nie trafiłem na poprawnie ostrzącą. Skończyło się na
    droższych
    obiektywach Canona. Korpus daje radę.

    > taki sobie wizjer,

    550D ma podobny do 300D, nic lepszy. Ma co prawda LV, ale strasznie wolno z nim
    ostrzy.

    > mała ilość RAWów w serii (czasem robię ruch w serii i muszę po ~4 pstrykach czekać,
    > czekać, czekać...).

    Mój 350D robi bez problemu 7 klatek w serii z pełną prędkością (karta Sandisk Ultra
    II). Może to
    problem Twojej karty, nie korpusu?

    Pozdrawiam,
    Mirek