  • Data: 2010-01-04 22:16:26
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    The_EaGle pisze:

    > Jeżeli jest ta sama wersja i mówisz mi o tym jako o dowodzie to dalej
    > albo nie rozumiesz co ja napisałem.
    > Nie mam dowodu że w volvo, fordzie i PSA jest montowany inny osprzęt
    > specjalnie do tych modeli. To że są różne wersje, które mogą być
    > montowane w każdym koncernie to nie ma znaczenia.

    Awaryjnosc pod wzgledem zastosowanej marki osprzetu nie ma znaczenia?
    Cikawostka...

    > Chodzi o to że w momencie np rok 2006 tdci mondeo 2.0 136KM ma taki sam
    > jak volvo V50 w 2006. Jasnym jest że pompa wtryskowa w 2003r w c-max
    > może się różnic od tej w 2010 w mondeo bo to 7 lat! Choć wtryski są jak
    > widzę te same!

    W peugeocie/citroenie jak widac nie.

    > Silniki generalnie są razem opracowywane i razem rozwijane przez dwa
    > koncerny forda i PSA i tak samo trafiają pod maski! Pracę nad 1.6d i 2.0
    > d są prowadzone przez 8 lat.

    No ale co z tego ze sa razem opracowywane jak mogą miec zupelnie rozny
    osprzet????

    > No właśnie że "jest to samo" tzn że że zarówno te dwie wersje czy nawet
    > 20 są w volvo, PSA i fordzie. Poproszę o dowód że tylko te 3 wersje są
    > fordzie a 3 inne w PSA a jeszcze inne w volvo. To dopiero mogło by dać
    > dowód że silnik forda są np bardziej awaryjne bo mają inny osprzęt który
    > nie jest montowany np w volvo. Przedstawisz mi takie wycinanki?

    Fordy mialy przewaznie osprzet Delphi, PSA montowalo czesciej Boscha -
    ot cala historia.

    > Sensem mojej wypowiedzi było że z moich informacji silniki PSA, forda i
    > volvo nie różnią się osprzętem. Na razie nie uzyskałem od Ciebie

    Jak sie nie roznia skoro w samym PSA moga byc trzy wersje osprzetu?

    > stosownych dowodów że jest inaczej. Jedyne co przedstawiłeś to że silnik
    > DW10 ma dwie wersje pompy wtryskowej w zależności od zastosowania FAP i
    > tyle.

    Nie pompy wtryskowej a calego ukladu zasilania. I nie dwie a trzy, bo do
    tego dochodzi jeszcze awaryjny Siemens. Ty natomiast upierasz sie ze
    kazda (przykladowo) 407 2.0 HDI bedzie wyposazona w identyczny osprzet
    co Mondeo czy Volvo.

    Pozdrawiam
    Paweł