  • Data: 2020-07-22 20:45:38
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    22 Jul 2020 18:31:12 GMT, pueblo

    > Ciężko się z tobą gada i na pewno do niczego sensownego nie dojedziemy.
    > Nie widzę na tym filmie, bo nie ma takiego ujęcia!

    Co nie znaczy że ich nie ma! Faktycznie do niczego nie dojdziemy, bo co
    chwile coś konfabulujesz, zmyślasz, dodajesz albo ujmujesz do sytuacji.

    > "A gdzie ma jechać!? W boook??"

    Po tobie to już wszystkiego można się spodziewać. Już raz teleportowałeś
    cytrynę na pas zewnetrzny.

    > A skąd wiesz?

    Stąd, że gdyby nie mógł jechać prosto to by miał wypędzlowaną linię ciągłą
    tak jak chwilę wcześniej ma nagrywający, tuż przed wjazdem z którego
    startował czerwony!

    > Widzisz na filmie znaki poziome albo pionowe na pasach
    > wjazdowych na rodno? Bo ja nie.

    Widzę że nic mu nie zabrania jazdy prosto. Ale ty oczywiście wiesz lepiej,
    konfabulancie.

    > Na filmiku widać w dwóch miejscach strzałki w lewo na wew. pasie - za
    > przeproszeniem, ślepy jesteś?

    Za przeproszeniem, ale tłumok jesteś jeśli twierdzisz że to są znaki które
    dotyczą czerwonego. Teraz zastanów się dokładnie. Twierdzisz tak?

    > Jeśli ma tu być jakaś logika i konsekwencja,
    > to takie same musiały być na poziomych i pionowych
    > przed wjazdem na rodno.
    > Dlatego kierowca czerwonego pojechał nieprawidłowo,

    Nie wiesz jakie są znaki, nie widzisz oznaczeń, ale już wiesz że pojechał
    nieprawidłowo. Ty weź się do jakiegoś sztabu politycznego zapisz, zrobisz
    karierę.

    > jeśli oczywiście strzałka w lewo oznacza w lewo i zawracanie, co
    > oznacza na każdym znanym mi skrzyżowaniu. Tym bardziej że, gdyby miało
    > być inaczej to istnieje jeszcze możliwość namalowania strzałki lewo-
    > prosto, co dodatkowo wyjaśnia sprawę.

    Ja to się dziwię że oni w ogóle jakieś strzałki na obszarze skrzyżowania
    poupychali, ale widać wyszli z założenia, że jest więcej tłumoków co im
    trzeba pomagać i przypominać w trakcie przekraczania skrzyżowania gdzie i
    jak mogą jechać.

    --
    Pozdor
    Myjk