  • Data: 2020-07-23 07:06:39
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-07-2020 o 21:00, pueblo pisze:

    > Tak myślałem na początku, ale w takim razie po ch*j ta strzałka. Do
    > jakiego zachowania ona zmusza?

    Do nie zjeżdżania z tego pasa najbliższym zjazdem.

    >Jeśli ma tu być jakaś logika i
    > przed

    > Przed każdym?

    Bo ponieważ?
    Każdy wjazd może mieć inne oznakowanie i to co dotyczy wjeżdżających
    zjazdem np. 1 i 2, nijak nie ma związku z oznakowaniem innych wjazdów.

    > To tym bardziej po ch*j te strzałki, jeśli nic nie znaczą.

    Znaczą.
    Dla tych co są na rondzie i jadą tym pasem.
    Dla tych którzy wjadą na rondo na wjeździe (traktowanym jako osobne
    skrzyżowanie) który leży już za tym znakiem, nie mają żadnego znaczenia
    (o ile nie objadą ronda naookoło pasem wewnętrznym - bo wtedy już by ich
    też obowiązywało).

    Jeśli nie rozumiesz takich rzeczy, to w jakim celu bierzesz się za
    dyskusje o rondach i jeszcze upierasz się przy swoim?
    Przecież to totalne podstawy.

    Nigdy nie widziałeś dużego rodna turbinowego, z jakiejś wioski jesteś?

    >Tak
    > widziałem, że np. czerwony wjeżdzając na rodno ma prawo jej nie
    > zobaczyć i zresztą jadąc tak jak pojechał nie natknął się na drugą.
    > Dlatego założyłem, że przed wjazdem też jest tego typu oznakowanie.

    A na jakiej podstawie?

    > Inaczej ich samodzielne istnienie nie ma dla mnie żadnego sensu, tylko
    > może ewentualnie mylić.

    Nic z tych rzeczy, porządkuje ruch na rondzie turbinowym, wraz z liniami
    ciągłymi prowadzącymi do zjazdów.