  • Data: 2020-07-22 21:05:58
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    22 Jul 2020 18:46:10 GMT, pueblo

    > Muszę ci powiedzieć, że jedzie prawym.

    Gdyby jechała prawym to by nie doszło do kolizji.

    > Widzę to na filmie, jak najbardziej i nie da się tego ukryć.
    > Gdyby nie jechała prawym, to jechałaby lewym - no i jak wtedy
    > by mogła się wpieprzyć w samochód po lewej? No jak?

    Nie wiem na co tam patrzysz, ale źle patrzysz.

    > Coraz ciekawiej odpowiadasz. Ale po co dopisujesz, że wyjechała z
    > lewego pasa? Ja określiłem dość precyzyjnie pewną sytuację w
    > przestrzeni i czasie chcąc poznać odpowiedź na proste pytanie, a ty to
    > modyfikujesz i dopiero odpowiadasz.

    Weź przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem, bo to już nudne się robi.
    Wyraźnie potwierdziłem, dla pewności (bo niewyraźnie piszesz), co
    napisałeś, żeby nie było wątpliwości. Cytryna miała wjeżdżać na
    skrzyżowanie z prawego pasa, z tego samego wjazdu z którego startował
    czerwony (uściślając, który jechał z lewego pasa). Więc tak startując mogła
    pojechać w prawo lub prosto, zaś znajdując się w miejscu w którym widać ją
    na filmie mogła już jechać tylko prosto, siłą rzeczy nie musi nikomu nic
    ustępować. Jeśli zaś by w tej sytuacji miała pojechać jak pojechała, to też
    jest winna. Posłuchaj, nie uratujesz cytryny, ona już jest dawno ugotowana
    z taką jazdą.

    > To teraz napisz wyraźnie mistrzu, jak na tym rondzie się jeździ biorąc
    > pod uwagę znaki poziome widoczne na filmie oraz prawo i logikę.
    > Z prawego pasa - gdzie?
    > Z lewego pasa - gdzie?

    Dla wyjazdu z którego jechał czerwony i cytryna, z prawego można prosto i w
    prawo, z lewego prosto, w lewo i zawracać. Tak wynika z tego co widać na
    filmie.

    > Problem polega na tym, że nie wiem, czy odpowiadasz na moje pytanie,
    > czy na werjsę przez siebie zmodyfikowaną.

    To dlatego że nie umiesz czytać.

    > A ty, co czytasz? Staram się pisać precyzyjnie, ale to jak widzę krew w
    > piach.

    No właśnie, strasznie jałową robotę odwalasz.

    --
    Pozdor
    Myjk