  • Data: 2020-07-22 21:00:15
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Cavallino, 22 lip 2020 w news:rfa1et$aal$1$Cav@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > Mówisz o tej przed wjazdem, na którym wjechał czerwony?
    Tak

    > Jaja sobie robisz, czy podstawowych rzeczy nie rozumiesz?

    Być może nie rozumiem.

    > HINT: Ta strzałka dotyczyła już będących na rondzie PRZED tym
    > wjazdem/zjazdem i obowiązkowego zachowania właśnie na nim.

    Tak myślałem na początku, ale w takim razie po ch*j ta strzałka. Do
    jakiego zachowania ona zmusza? Tym bardziej, że zaraz za nią linia
    zmienia się w ciągłą.

    > Nijak nie mogła dotyczyć kogoś kto wjeżdża już za tym znakiem...
    >

    > - za
    >
    > Ale przed którym wjazdem?

    Przed każdym?

    > Bo związku z wjazdem którym wjechał czerwony, nie musiała mieć
    >.żadnego.

    To tym bardziej po ch*j te strzałki, jeśli nic nie znaczą. Tak
    widziałem, że np. czerwony wjeżdzając na rodno ma prawo jej nie
    zobaczyć i zresztą jadąc tak jak pojechał nie natknął się na drugą.
    Dlatego założyłem, że przed wjazdem też jest tego typu oznakowanie.
    Inaczej ich samodzielne istnienie nie ma dla mnie żadnego sensu, tylko
    może ewentualnie mylić.