-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 10 Oct 2014 11:21:55 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.141010.invalid>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410101115340.3900@quad>
References: <m11os9$5ii$1@node2.news.atman.pl> <m12ol2$p42$1@node1.news.atman.pl>
<m13pi3$t4m$1@node1.news.atman.pl> <m147ni$kge$1@dont-email.me>
<Pine.WNT.4.64.1410091031300.4560@quad>
<1...@i...dyndns.org.invalid.141010.invalid>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 40
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1412933730 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12624 83.15.167.123:62699
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546600
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 10 Oct 2014, 4...@...065319.invalid wrote:
> Gotfryd Smolik news w
> <news:Pine.WNT.4.64.1410091031300.4560@quad>:
>
> [...]
>
>> Ad rem.
>> Z tegoż właśnie PoRD, w dwu różnych wątkach, odpowiednio:
>> - wykazano (na podstawie braku przepisu) że nic nie zabrania przejazdu
>> jeśli pieszy nie został "zmuszony do zwolnienia lub przyspieszenia
>> kroku"
>> - wykazano, że zatrzymać się trzeba, jeśli inny pojazd stoi
>> "w celu przepuszczenia pieszego".
>> A to *nie jest* w żaden sposób "oczywiste" (że kto inny już stoi).
>
> Jezeli nie stoi to jedzie, i wtedy jest wyprzedzanie bezposrednio przed...
Wyprzedzanie CZEGO, jeśli mamy cały jeden jadący pojazd, dwa pojazdy
jadące ze strony przeciwnych, kolumnę jadącą jeden za drugim lub
kolumny pojazdy jadące z tą samą prędkością? (ewentualnie
"w szachownicę", żeby się kto nie czepiał :>)
Aby doszło do wyprzedzania, po pierwsze trzeba kilku (minimum dwu)
pojazdów, a po drugie "odpowiedniego" ich zachowania.
Będąc jednym z tych kierujących można tak dobrać własne zachowanie,
aby móc przejechać i aby było ono "odpowiednie" (nie trzeba
się zatrzymać, aby móc przejechać - dopóki choć jeden inny
kierujący się nie zatrzyma).
Zmierzałem do uzmysłowiwnia kłócącym się z Cavallino,
że tekst z postu zawierał opis OGÓLNY, który jest błędny (bo
sprawdza się tylko w przypadkach szczególnych).
Pierwszy "przypadek ogólny" który jest oczywisty to cały jeden
pojazd w promieniu ćwierć kilometra od przejścia.
Nijak nie musi się zatrzymywać, jeśli nie "zgania" ani nie
blokuje pieszych.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.14 12:23 masti
- 10.10.14 18:20 Tom N
- 11.10.14 00:13 Witolko
- 10.10.14 23:04 Gotfryd Smolik news
- 10.10.14 23:25 Gotfryd Smolik news
- 11.10.14 11:05 John Kołalsky
- 11.10.14 11:26 John Kołalsky
- 11.10.14 11:48 Gotfryd Smolik news
- 11.10.14 13:26 masti
- 11.10.14 13:27 masti
- 11.10.14 13:39 Tom N
- 12.10.14 16:06 Witolko
- 12.10.14 16:26 RoMan Mandziejewicz
- 13.10.14 14:35 Gotfryd Smolik news
- 13.10.14 18:19 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=