  • Data: 2014-10-10 11:21:55
    Temat: Re: Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Oct 2014, 4...@...065319.invalid wrote:

    > Gotfryd Smolik news w
    >
    > [...]
    >
    > Jezeli nie stoi to jedzie, i wtedy jest wyprzedzanie bezposrednio przed...

    Wyprzedzanie CZEGO, jeśli mamy cały jeden jadący pojazd, dwa pojazdy
    jadące ze strony przeciwnych, kolumnę jadącą jeden za drugim lub
    kolumny pojazdy jadące z tą samą prędkością? (ewentualnie
    "w szachownicę", żeby się kto nie czepiał :>)

    Aby doszło do wyprzedzania, po pierwsze trzeba kilku (minimum dwu)
    pojazdów, a po drugie "odpowiedniego" ich zachowania.
    Będąc jednym z tych kierujących można tak dobrać własne zachowanie,
    aby móc przejechać i aby było ono "odpowiednie" (nie trzeba
    się zatrzymać, aby móc przejechać - dopóki choć jeden inny
    kierujący się nie zatrzyma).

    Zmierzałem do uzmysłowiwnia kłócącym się z Cavallino,
    że tekst z postu zawierał opis OGÓLNY, który jest błędny (bo
    sprawdza się tylko w przypadkach szczególnych).
    Pierwszy "przypadek ogólny" który jest oczywisty to cały jeden
    pojazd w promieniu ćwierć kilometra od przejścia.

    Nijak nie musi się zatrzymywać, jeśli nie "zgania" ani nie
    blokuje pieszych.

    pzdr, Gotfryd