  • Data: 2014-10-10 23:25:27
    Temat: Re: Co to właściwie jest OMIJANIE ? :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Oct 2014, 3...@5...182018.invalid wrote:

    > Nie mamy dwa pojazdy -- wróć jak to zrozumiesz ;P

    Przeczytaj do czego odnosi się post.
    Bo on NIE odnosi się do przykładu z tematu wątku, lecz do uwagi
    Cavallino - słusznej. Poprzednik uogólnił choć nikt o takie
    uogólnienie nie prosił (acz istnieją przypadki, że łatwiej
    od dowód dla przypadku ogólniejszego niż szczegółowszego,
    ale to nie jest taki przypadek).

    > A po polsku Gotfrydzie, po polsku ;PPPP

    "Kolumnę w której nikt nie podejmuje próby wyprzedzania".
    Aż takie trudne było? ;>
    Toć to tekst ekwiwalentny, nawet nie wiem który uznać za postać
    kanoniczną ;)

    > No to mamy jeden warunek spełniony, skoro nie stoi (ten omijany), to jedzie.

    Ale Cavallino ma rację przede wszystkim dla przypadku kiedy jedzie
    JEDEN pojazd!

    > A to nie wiem, bo to co pisze miszcz aka koniu od dawna wycinam mentalnie.

    To bądź łaskaw zauważyć, że odpowiedź też dotyczy czarnej dziury :>
    Cóż Ci porawdzę, że grupa jest dyskusyjna a poprzednik Cavallino
    (w podwątku, już nie jarzę kto) łaskaw był uogólnić.
    Tu zaś pech - zakaz nie jest "ogólny".
    No i flejm wygenerowało ;)

    pzdr, Gotfryd