  • 41. Data: 2012-03-01 10:56:12
    Temat: Re: Co to jest pecet? Poważnie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-01 06:42, Użytkownik januszek napisał:

    > Hehe, EFI też w końcu zawita i na pecety... ;P

    Kolega w pececie kupionym rok temu nie ma BIOSu tylko EFI.
    Producenta płyty nie pamiętam, procesor to i3.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2012-03-01 11:14:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-01, o godz. 11:50:50
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Jeśli ma fizycznie miejsce na zamontowanie dysku 3,5 cala to nie.

    No to nie mam peceta przy telewizorze bo nie ma miejsca na dysk 3,5
    cala? ;-)

    Zdrówko

  • 43. Data: 2012-03-01 11:36:48
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 29 Feb 2012 21:28:07 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >czyli nowe jabłuszka sa pecetami :)

    Oczywiście, że tak, od połowy ubiegłej dekady.

  • 44. Data: 2012-03-01 11:38:19
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 29 Feb 2012 20:27:39 +0100, nadir <n...@h...org> wrote:

    >Czyli pytanie na tej grupie o makówki nie będzie NTG?

    Nie będzie, o ile to pytanie sprzętowe.

  • 45. Data: 2012-03-01 11:41:59
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Do MacaPro nie montują procesorów z serii iX tylko Xeony. A to
    > serwerowe procesory które wyewoluowały z Pentium II.

    Z Pentium PRO :)

  • 46. Data: 2012-03-01 11:42:02
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 29 Feb 2012 20:54:41 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Raczej będzie, jedna z definicji to komputer z 3,5 calowym HD,

    Bardzo arbitralna, i kompletnie niepraktyczna definicja. Może jeszcze
    dodajmy klawiaturę na złączu ps/2 i obudowę koniecznie beżową mid
    tower?

  • 47. Data: 2012-03-01 11:43:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 1 Mar 2012 00:43:41 +0100, "Latet" <l...@l...pl> wrote:

    >Najmniej bezsensowana wydaje mi się definicja, że jest to komputer na którym da
    >się odpalić MS-DOS-a natywnie. Ale wtedy do pecetów należałoby zaliczyć prawie
    >wszystkie laptopy,

    Oczywiście, że laptopy też są pecetami.

  • 48. Data: 2012-03-01 12:50:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-01 12:14, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

    > No to nie mam peceta przy telewizorze bo nie ma miejsca na dysk 3,5
    > cala? ;-)

    Wedle tej definicji nie masz. :-)

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2012-03-01 12:54:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-01 12:42, Użytkownik Maciej Bojko napisał:

    > Bardzo arbitralna, i kompletnie niepraktyczna definicja. Może jeszcze
    > dodajmy klawiaturę na złączu ps/2 i obudowę koniecznie beżową mid
    > tower?

    Każda jest arbitralna a większość jest niepraktycznych.
    Z tym kolorem obudowy to nie jest takie głupie, wieki temu
    na uczelni pani tak wystartowała pierwszy wykład z informatyki:
    "komputer to takie małe, szare, blaszane pudełko"

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2012-03-01 13:19:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciek Babcia Dobosz" 20120301084656.2df6a0c0@babcia-workstation

    > notebooka który był mniej więcej wielkości kartki A4. Z czasem ten

    Później zaczęto produkować grubsze notebooki, aby nie sfruwały
    z biurek w czasie przeciągu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'