    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Date: Thu, 19 Jul 2018 22:54:00 +0200
    <ph0uie$fvh$1@node2.news.atman.pl> <ph17tf$55d$1@dont-email.me>
    <ph2he0$oui$1@node1.news.atman.pl> <ph47ov$n9k$1@dont-email.me>
    <ph4p9v$tqd$1@node1.news.atman.pl> <ph50eo$f0e$1@dont-email.me>
    <ph591a$d9r$1@node1.news.atman.pl> <ph5efk$6hg$1@dont-email.me>
    <ph60p7$6ua$1@node2.news.atman.pl> <ph6g1f$naj$2@dont-email.me>
    <ph7ruc$scg$1@node2.news.atman.pl> <phbib6$9a6$2@dont-email.me>
    <pidlbr$f12$2@node2.news.atman.pl> <pihrun$9n9$1@node2.news.atman.pl>
    <pihuse$bus$2@node2.news.atman.pl> <piptem$n6j$1@dont-email.me>
    <piqiqr$9hl$1@node1.news.atman.pl> <piqqmr$pud$1@dont-email.me>

    W dniu 2018-07-19 o 22:01, Mario pisze:

    > Zrozum że jeśli kupisz sobie telewizor bez smarta i do tego przystawkę
    > to za kilka lat ta przystawka też nie będzie nadawać się do użycia.

    Ja to wiem. Wiem tez że nowa przystawka będzie tańsza niż nowy TV
    z wbudowanym smartem.

    > Będziesz ją musiał wymienić na nową przystawkę. A przez te lata od
    > początku używasz TV z przystawką. To tak jakby w momencie wchodzenia
    > DVBT kupować telewizor analogowy i do tego przystawkę DVBT.

    No zobacz jak kupowałem to nie kupiłem analogowego ale kupipłem
    bez smarta. Bardzo to przeszkadza twoim teoriom?

    > Dlatego lepiej gdy przez te kilka pierwszych lat można sobie używać
    > smarta mając na stole tylko jednego  pilota a nie dwa. A po kilka latach
    > wyłączyć funkcje "smartowe" dołączyć przystawkę.

    Jestem nieszczęśliwym mieszkańcem bloku z kablówką. Posiadanie kablówki
    wyklucza jeden pilot.

> [...]
    > mieć funkcjonalności Smart kupić taki telewizor jak ci się podoba
    > abstrahując w ogóle od kwestii smart. I jej po prostu nie konfigurować
    > jeśli okazało się ze akurat miała smart (na 95% pewnie by miała). Nie
    > masz obawy, że ci zdalnie, celowo zepsują telewizor.

    > Tia na koniec okresu suportowania wezmą i wyłączą ci przez wadliwą
    > aktualizację  funkcje TV które mógłbyś wykorzystywać przy korzystaniu z
    > TV SMART jako zwykły TV. Argument tak samo sensowny jak to że zwykły TV
    > bez smarta ma "wprogramowaną" żywotność ustaloną na kilka lat.

    Wyłączenie pilota łapie się na twoje "wezmą i wyłączą".

    > A jak ktoś bardzo musi mieć internet w podróży to zamiast smartfona
    > wystarczy mu Nokia 3310 i do tego laptop i przenośny hot spot.

    > Nie będzie mu ograniczało czego? Przecież jak po latach zrezygnujesz z
    > wbudowanej funkcjonalności smart to nadal masz funkcjonalność taką samą
    > jak w zwykłym TV, tylko masz kilka dodatkowych przycisków na pilocie i
    > kilka pozycji w menu w które ju nie będzie sensu wchodzić.

    Z wyjątkiem wypadków kiedy smart nie pozwoli na używanie TV lub
    je ograniczy wyłączając pilota.