eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCo sie zepsuło?Re: Co sie zepsuło?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Co sie zepsuło?
    Date: Mon, 23 Aug 2010 12:24:43 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 35
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <k...@c...fuw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-69-182.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282566283 28767 213.238.69.182 (23 Aug 2010 12:24:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Aug 2010 12:24:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231849
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Michal Jankowski wraca z urlopu, telefon głuchy, więc pisze:

    > Objawy:
    >
    > Brak sygnału.
    >
    > Przy połaczeniu przychodzącym cichutko dzwoni, ale odebrać się nie da.
    >
    > Internet na tej samej linii działa OK.
    >
    > Blueline oferuje naprawę w 90h...

    Miesiąc temu miałem podobnie. Tyle że resztki sygnału były, ale słychać
    było głównie brum. Internet (6 Mb) działał prawie OK -- resetowało
    połączenie kilka razy na dobę.

    Naprawili na trzeci dzień od zgłoszenia -- a to za sprawą zabawy
    w "głuchy telefon". Linię mam w WLR/BSA, więc zgłaszałem w Netii,
    oni przekazywali sprawę do TPSA, a ta do wynajętej firmy od drutów.
    Później wszystko w drugą stronę, aż w końcu Netia dzwoniła domnie
    z pytaniem, czy naprawione. Za pierwszym razem nie było (tepsa
    palcem nie kiwnęła, może się samo naprawi). Następnego dnia przysłali
    technika do domu (od czegoś trzeba zacząć, najbardziej prawdopodobna
    jest usterka gniazdka w domu abonenta -- tak myśli sztab operacyjny TP).
    Ale jak przysłali, to nie wypuściłem aż nie wymienił pary na nową (aż
    do zamej centrali).

    Nawet mi w ostatniej fakturze zrobili odliczenie za okres usterki (za
    telefoni i Internet), mimo że nawet o tym nie wspomniałem. A jak miałem
    jeszcze linię w TPSA, to podobną awarię usuwali 196 dni i do dzisiaj
    nie wypłacili rekompensaty (ktoś wie po jakim czasie to się przedawnia,
    powienienem śpieszyć się z pozwem?).

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: