eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCo sie zepsuło?Re: Co sie zepsuło?
  • Data: 2010-08-23 21:38:29
    Temat: Re: Co sie zepsuło?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Andrzej Podenkiewicz napisał:

    >>>>> Wiesz ze to sie teraz TP nie oplaci ?
    >>>> Wiem. Ile oni w końcu bulą za taką awarię nieusuniętą w porę?
    >>> jakies horendalne stawki
    >> Tyle to i ja wiem. Jakieś setki złotych dziennie mi się po głowie
    >> kołaczą, ale konkretnych danych albo nie znam, albo nie pamiętam.
    >
    > Na stronie 56 tego dokumentu,
    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/12/04/12043/projekt_d
    o_konsultacji_WLR_Netia_TP.pdf
    >
    > jest to co poniższe. Polecam lekturę innych stron.

    A wiadomo, czy ten projkt został pozytywnie skonsultowany?

    > "III. Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego
    > wykonania usług
    > 1. Zobowiązuje się Strony do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub
    > nienależytego wykonania postanowień Decyzji, chyba, że niewykonanie lub
    > nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Strona nie
    > ponosi odpowiedzialności.
    > 2. Z tytułu niedotrzymania z winy TP terminów określonych w Decyzji za każdy
    > dzień przekroczenia terminu przysługuje Netii odszkodowanie w wysokości
    > 1000 PLN (kara umowna).

    Jakie to są te "terminy określone w Decyzji"? Czy to nie chodzi o terminy
    udostępnienia łącza? Przegrepowałem tekst pod kątem "awarii", wiele na ten
    temat tam nie ma (tylko to, że usuwać ma TP za darmo).

    > 3. Z tytułu przekroczenia terminu dotyczącego czasu wdrożenia usługi WLR
    > przez TP z wyłączeniem ust. 2 kara umowna wyniesie 100 000 PLN za każdy
    > dzień opóźnienia. W przypadku jeżeli opóźnienie powstało z winy Netii kara
    > umowna nie obowiązuje.

    To niewątpliwie jest globalna kara, gdyby jednak nie doszło do wdrożenia
    w terminie. Ten punkt już chyba nie ma zastosowania.

    > 4. W przypadku uporczywego obniżania przez TP jakości usług świadczonych
    > na rzecz Abonentów korzystających z WLR, TP będzie płacić karę umowną
    > w wysokości 10 000 PLN za każdy potwierdzony przypadek takiego działania
    > TP.

    Ja znam jeden potwierdzony przypadek takiego działania, tyle że nie z WLR,
    a z BSA. Znajomy miał BSA Netii (ale nie WLR). Internet działał z dnia na
    dzień coraz gorzej, by po dwóch miesiącach ustabilizować się na poziomie:
    kilkadziesiąt sekund działa, kilkanaście minut przerwy na synchronizację.
    "Naprawiane" było wielokrotnie, ale bez rezultatu. W końcu Netia przysłała
    pismo, że rozwiązuje umowę z braku możliwości technicznych. A w następnym
    miesiącu faktura korygująca z karą umowną dla abonenta w wysokości...
    pięćdziesięciu kilku tysięcy złotych. Od samego początku podejrzewałem,
    że w Netii ktoś się pomylił i wystawił fakturę nie temu, komu trzeba.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: