  • Data: 2010-08-23 21:04:58
    Temat: Re: Co sie zepsuło?
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle to i ja wiem. Jakieś setki złotych dziennie mi się po głowie kołaczą,
    > ale konkretnych danych albo nie znam, albo nie pamiętam.

    Na stronie 56 tego dokumentu,
    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/12/04/12043/projekt_d
    o_konsultacji_WLR_Netia_TP.pdf

    jest to co poniższe. Polecam lekturę innych stron.

    " III. Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego
    wykonania usług
    1. Zobowiązuje się Strony do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub
    nienależytego wykonania postanowień Decyzji, chyba, że niewykonanie lub
    nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Strona nie
    ponosi
    odpowiedzialności.
    2. Z tytułu niedotrzymania z winy TP terminów określonych w Decyzji za każdy
    dzień przekroczenia terminu przysługuje Netii odszkodowanie w wysokości
    1000 PLN (kara umowna).
    3. Z tytułu przekroczenia terminu dotyczącego czasu wdrożenia usługi WLR
    przez
    TP z wyłączeniem ust. 2 kara umowna wyniesie 100 000 PLN za każdy dzień
    opóźnienia. W przypadku jeżeli opóźnienie powstało z winy Netii kara
    umowna nie
    obowiązuje.
    4. W przypadku uporczywego obniżania przez TP jakości usług świadczonych
    na rzecz Abonentów korzystających z WLR, TP będzie płacić karę umowną
    w wysokości 10 000 PLN za każdy potwierdzony przypadek takiego działania TP.
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Departament Hurtowego Rynku Telekomunikacyjnego
    Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20, tel. (22) 53 49 440, fax (22) 53 49 306
    57
    5. Zapłata kary umownej, o której mowa w ust. 2, 3 i 4 nie wyłącza
    uprawnienia
    Netii do dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość
    zastrzeżonej kary umownej."

    Pzdr.
    Kferro