eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCo sie zepsuło?Re: Co sie zepsuło?
  • Data: 2010-08-23 15:22:03
    Temat: Re: Co sie zepsuło?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 23 Aug 2010 12:24:43 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Naprawili na trzeci dzień od zgłoszenia -- a to za sprawą zabawy
    >w "głuchy telefon". Linię mam w WLR/BSA, więc zgłaszałem w Netii,
    >oni przekazywali sprawę do TPSA, a ta do wynajętej firmy od drutów.
    >Później wszystko w drugą stronę, aż w końcu Netia dzwoniła domnie
    >z pytaniem, czy naprawione. Za pierwszym razem nie było (tepsa
    >palcem nie kiwnęła, może się samo naprawi).

    Wiesz ze to sie teraz TP nie oplaci ? Za to postawia Netii mnie dziwi,
    bo im sie bardzo oplaci :-)

    >Nawet mi w ostatniej fakturze zrobili odliczenie za okres usterki (za
    >telefoni i Internet), mimo że nawet o tym nie wspomniałem. A jak miałem

    Zarobili na tym tyle ze co im szkodzilo drobne odpalic :-)

    >jeszcze linię w TPSA, to podobną awarię usuwali 196 dni i do dzisiaj
    >nie wypłacili rekompensaty (ktoś wie po jakim czasie to się przedawnia,
    >powienienem śpieszyć się z pozwem?).

    Im szybciej tym lepiej. Chyba ze odsetki hodujesz :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: