eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCo sie zepsuło?Re: Co sie zepsuło?
  • Data: 2010-08-23 13:59:47
    Temat: Re: Co sie zepsuło?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Michal Jankowski napisał:

    >> Naprawili na trzeci dzień od zgłoszenia -- a to za sprawą zabawy
    >> w "głuchy telefon". Linię mam w WLR/BSA, więc zgłaszałem w Netii,
    >> oni przekazywali sprawę do TPSA, a ta do wynajętej firmy od drutów.
    >> Później wszystko w drugą stronę, aż w końcu Netia dzwoniła domnie
    >> z pytaniem, czy naprawione. Za pierwszym razem nie było (tepsa
    >> palcem nie kiwnęła, może się samo naprawi). Następnego dnia przysłali
    >> technika do domu (od czegoś trzeba zacząć, najbardziej prawdopodobna
    >> jest usterka gniazdka w domu abonenta -- tak myśli sztab operacyjny TP).
    >> Ale jak przysłali, to nie wypuściłem aż nie wymienił pary na nową (aż
    >> do zamej centrali).
    >
    > Hehe. Przyszedl sms, ze podobno naprawione. Wroce do domu, to sie
    > zobaczy.

    Ano też jestem ciekaw. Jeszcze mi się przypomniało, że wcześniej sztab
    operacyjny TP wydał zdalną "expertyzę", że mam uszkodzony aparat, a poza
    tym wszystko jest w porządku. Jak im powiedziałem, że aparat mam odłączony
    od sieci, to już nie wiedzieli co powiedzieć (wyjąłem wtyczkę z gniazdka,
    bo tylko dzwonił, a nie było szans na odebranie).

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: