  • 11. Data: 2010-10-08 20:31:31
    Temat: Re: Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jurkas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i8nrk4$pld$1@news2.ipartners.pl...
    > Dnia 2010-10-08 20:59, * Cavallino napisaB:

    > Nie bój, nie bój, jeszcze wam zabiorą :) (TVP Sport)

    Nie wątpię, już kiedyś zabrali, więc pewnie powtórzą numer.
    Ale co obejrzałem za friko Mundial w HD, a poprzednio mistrzostwa w ręcznej
    i koszu, to moje i nikt mi nie zabierze. ;-)

  • 12. Data: 2010-10-09 08:13:40
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > Co się dzieje z DVB-T w Warszawie i okolicach?
    > - programy TVP są nadawane jako "TEST" - ale bez Kultury, Historii,
    > Sportu ani też TVP HD;
    > - nadawców komercyjnych są tylko 4 "stare" programy, a 4 pozostałe to
    > na razie "kolorowe pasy";
    > - pogorszył się sygnał TVN Warszawa (to chyba w ogóle jakiś MUX-4, no
    > ale czego się nie robi dla zaprzyjaźnionej telewizji ;-)
    >
    > Ma ktoś jakieś pojęcie jaki ma być stan docelowy i kiedy powinien
    > zostać osiągnięty? W innych ośrodkach jest lepiej czy gorzej?

    To od kiedy ten abonament będzie za DVB-T bo za darmo w PL nic nie ma !!!!!

  • 13. Data: 2010-10-10 15:46:32
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 9, 9:13 am, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "D@niel" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > To od kiedy ten abonament będzie za DVB-T bo za darmo w PL nic nie ma !!!!!

    Mamy w Polsce B i C skladac sie na telewizje cyfrowa w Polsce A?
    Niech tym warszawiakom wystarczy przejazdzka metrem w ramach atrakcji!
    wracajac do tematu watku ...Czy to taki wielki problem ustawic sobie
    dwie anteny?
    W bloku zdecydowanie z azartowskiej instalacji powinen byc sygnal.
    Jesli nie ma to monitowac kogo trzeba!
    Jesli wyczekaliscie tej NTC to nie ma wala zeby ktos cos ugral tu na
    tym dodatkowa kase za dostep.
    Jak jest problem to pozew zbiorowy skladac do sadu i dochodzic swoich
    praw lokatorskich.

    Brooks

  • 14. Data: 2010-10-10 17:42:04
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    Brooks <x...@j...pl> napisał(a):

> [...]
    > tym dodatkowa kase za dostep.
    > Jak jest problem to pozew zbiorowy skladac do sadu i dochodzic swoich

    Przespałeś kilkanaście lat, czy co?
    W większości warszawskich bloków od bardzo dawna nie ma śladu po azartowskich
    instalacjach - zamiast tego są po dwie kablówki, niektóre dosyć niechętnie i
    nie wszędzie oferują tzw. pakiet antena - to co z powietrza analogowo plus
    kilka śmieci:
    http://www.aster.pl/telewizja/antena_opis
    Ponieważ większość lokatorów założyło kablówki to spółdzielnie mieszkaniowe
    przestały płacić operatorom - płaci lokator.
    Ten tani pakiet wydzielany jest z sieci kablowej przy pomocy filtru
    dolnoprzepustowego i m.inn z tego powodu duża kablówka nie wpuści do sieci
    kanałów DVB-T, w dodatku byłoby to niezgodne z normami - w kablu ma być DVB-C,
    którego to systemu tuner DVB-T nie odbierze.

    P.S. Tylko małe lokalne sieci nie przejmują się normami i czasem wpuszczą DVB-
    T w kabel

  • 15. Data: 2010-10-10 22:41:33
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 10, 6:42 pm, " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > którego to systemu tuner DVB-T nie odbierze.
    >
    > P.S. Tylko małe lokalne sieci nie przejmują się normami i czasem wpuszczą DVB-

    A prawa lokatorskie tudziez spóldzielcze i prawo do sygnalu rtv? Nie
    chce mi sie wierzyc, ze jedyne rozwiazanie to wlasna antena na dachu
    albo od razu las anten? Jednak chyba jest szansa na dojscie przed
    sadem prawa do sygnalu jesli spóldzielnia odmawia nam prawa do wlasnej
    anteny.

    Brooks

  • 16. Data: 2010-10-11 05:33:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-11 00:41, Brooks pisze:
> [...]
    > albo od razu las anten? Jednak chyba jest szansa na dojscie przed
    > sadem prawa do sygnalu jesli spóldzielnia odmawia nam prawa do wlasnej

    właściciel budynku ma zapewnić dostęp do tv publicznej.
    jest kablówka - jest dostęp.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 17. Data: 2010-10-11 07:45:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > właściciel budynku ma zapewnić dostęp do tv publicznej.

    ALBO pozwolić wystawić antenę.

    > jest kablówka - jest dostęp.

    Niekoniecznie, TVP Sport to też publiczna tv.

  • 18. Data: 2010-10-11 10:22:03
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 11, 6:33 am, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > właściciel budynku ma zapewnić dostęp do tv publicznej.
    > jest kablówka - jest dostęp.
    >
    > --
    > pozdrawiam.  pawell32

    Zebysmy sie dobrze zrozumieli. Placisz abo. RTV. Syglal jest w eterze.
    Masz mozliwosc bez ponoszenia dodatkowych kosztów podpiac swój
    odbiornik do gniazdka i cieszyc sie obrazem? Czy moze jestes zmuszany
    do placenia posrednikom, bo tak i juz?
    Co do standardu to chyba jest to wtórny problem, no chyba, ze masz
    czarno-bialy obraz to byloby to zastanawiajace.

    Brooks

  • 19. Data: 2010-10-11 16:21:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak jest kablówka to nie musi.

    O ile kablówka zapewni wszystko co w powietrzu (niechby nawet wszystko z
    tvp, żeby się nie rozwodzić nad rodzajem licencji nadawcy).

    > ale coś w stylu premium...

    Nie ma znaczenia - jeśli ma się liczyć to co publiczne, to spełnia warunek.

    > przepraszam, jak nie miałeś tvp sport na c+, ani na dvb-t
    > to czemu nie wymagałeś tego od c+?

    Bo sam administruję swoim budynkiem, więc mogłem wystawić jakąsobie chcę
    antenę i łapać co bądź.
    Chyba nie zrozumiałeś co napisałem w poprzednim poście.

    > skoro mają zapewnić to czemu nie ;-)
    > a, to nie właściciel budynku...
    > co z pozostałymi kultura, historia... no i tvp hd,

    To samo.
    Ma być za friko, albo stawiam własną antenę.

    > mają doporowadzić sat jak mają tylko anteny naziemne na budynku?

    Nie, mogą doprowadzić darmowy sygnał dvb-t, a nie go specjalnie wyciąć, żeby
    sprzedać drogo to samo co darmowe.

  • 20. Data: 2010-10-11 16:29:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Zebysmy sie dobrze zrozumieli. Placisz abo. RTV.

    przemilcze tą kwestie.

    Syglal jest w eterze.
    > Masz mozliwosc bez ponoszenia dodatkowych kosztów podpiac swój
    > odbiornik do gniazdka i cieszyc sie obrazem?

    w moim regionie działa tylko analog, jaka jakość - wszyscy wiemy.

    Czy moze jestes zmuszany
    > do placenia posrednikom, bo tak i juz?

    jak większość

    > Co do standardu to chyba jest to wtórny problem, no chyba, ze masz
    > czarno-bialy obraz to byloby to zastanawiajace.

    jak wyłacze kolor to tak.

    NIE JESTEM za takim stanem rzeczy, mówię jak jest.
    dlatego JESTEM zwolennikiem zmiesienia pańszcyzny jaką
    jest OBOWIĄZKOWU abonament rtv
    po drugie co w tym złego, że zapłacę pośrednikowi za dostarczony
    sygnał, jeżeli odpowiada mi jakość i ilość w cenie usługi?
    nie muszę zatem ponosić kosztów anteny (choć to najmniejszy),
    instalacji.
    dopuki prawo tego nie stanowi, to mało kto będzie o to dbał.
    owszem są deweloperzy, którzy dają się przekonać do wykonania zbiorczej
    naziemnej + sat co daje wolność wyboru każdemu lokatorowi
    i jednocześnie zapobiega powstawania lasu anten.
    ale inaczej jest na starych budynkach gdzie są kablówki,
    a o instalacji azart wszyscy zapomnili.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux