  • 1. Data: 2010-10-08 01:28:56
    Temat: Dziennikarze podsluchiwani przez spec-sluzby donosi "Gazeta Wyborcza"
    Od: Brooks <d...@g...com>

    Jak w temacie, w latach 2005-2007, mialaby to byc np. Monika Olejnik.

    Kto byl u "koryta" wówczas?

    Kto rzadzil w TVP?

    Jakie motywy mialo CBA czy ABW do podsluchiwania dziennikarzy TVN24,
    RMF-u, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Polityki i Newsweeka? Brak
    obiektywnosci dziennikarskiej? Antyrzadowa dzialalnosc na zamówienie
    polityczne? Skoro nikogo nie przymknieto wówczas to byc moze
    zastraszano, szantazowano?
    Czy w takiej sytuacji jest szansa aby dziennikarz byl obiektywny?

    Nie ma to jak tekst Rosiewicza "Wystarcza cztery Ziobra by Polska byla
    dobra" - bez komentarza.

    --
    Brooks

  • 2. Data: 2010-10-08 19:49:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-08 03:28, *Brooks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Nie ma to jak tekst Rosiewicza "Wystarcza cztery Ziobra by Polska byla
    > dobra" - bez komentarza.

    Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2010-10-08 21:44:43
    Od: Regius <p...@o...pl>

    > to grupa o TV a nie o polityce.

    Popieram!

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-09 01:02:02
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 8, 8:49 pm, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    > --
    > Mirek Ptak
    > kolczan( a t )dronet(kropek) p l

    Daruj sobie cenzorstwo! Sprawa jest powazna bo w Polsce autentycznie
    nie ma niezaleznych mediów.
    Jesli dziennikarze moga byc szantazowani przez sluzby?

    Skoro jestes taki dociekliwy poszukaj moze koledze moze kodów do
    TNK ;-)

    Post moze byc na kilku grupach jednoczesnie, nie ma najmniejszego
    problemu.

    Brooks

  • 5. Data: 2010-10-09 07:37:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Brooks" <x...@j...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On Oct 8, 8:49 pm, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:
    > Dnia 2010-10-08 03:28, *Brooks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    >Daruj sobie cenzorstwo!

    Zawsze mozesz wyladowac w KF. Za duzo grup zostalo zdesantowanych przez
    gosci z polityki by nie reagowac. Rolickim mowimy nie, rece precz od
    useneta!

  • 6. Data: 2010-10-09 16:14:08
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Oct 9, 8:37 am, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zawsze mozesz wyladowac w KF. Za duzo grup zostalo zdesantowanych przez
    > gosci z polityki by nie reagowac. Rolickim mowimy nie, rece precz od

    Za duzo tej polityki w naszym zyciu stanowczo.
    Zlodziejom za kradziez powinno sie ucinac rece.
    Politykom zlapanym na klamstwie ucinac jezyk ewentualnie palec lub
    obie dlonie jesli ma sklonnosc nimi gestykulowac.
    A Mordercom KS.
    A co to jest KF?
    Bo ja jestem na MP, jesli Ci to cos mówi? ;-)

    Brooks

  • 7. Data: 2010-10-09 18:12:37
    Od: Evan <e...@1...0.0.1>

    W dniu 2010-10-08 21:49, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-10-08 03:28, *Brooks* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Nie baw się w rolickiego - to grupa o TV a nie o polityce.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    No ale mówiono o tym w TV, więc zdecydowanie THIS GROUP ;)

  • 8. Data: 2010-10-09 20:18:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Brooks" <x...@j...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Bo ja jestem na MP, jesli Ci to cos mówi? ;-)

    Psychiatryk?

  • 9. Data: 2010-10-09 21:59:02
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    wiadomościnews:13c76452-05a4-45e0-9e41-9957ef33034b@
    j18g2000yqd.googlegroups.com...

    > Psychiatryk?

    Pytaniem na pytanie?
    Chyba,ze wszystko odnosisz do polityki i stanu swojego zdrowia.

  • 10. Data: 2010-10-10 14:36:12
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Pytaniem na pytanie?
    > Chyba,ze wszystko odnosisz do polityki i stanu swojego zdrowia.

    Wystarczy tego trollowania.

    Jingiel