  • 11. Data: 2010-11-20 23:27:03
    Temat: Re: Co sądzicie o matizie?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-20 23:19, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ic9gn2$mnm$1@news.onet.pl...
    > O, dziekuję pięknie za konkrety. Teściu trafił za podobną kwotę (w
    > zakresie w którym i ja szukam, czyli do 4 tys.) bardzo ładny egzemlarz,
    > zadbany, zardzewiały w zasadzie śladowo, z niewielkim przebiegiem. To
    > mnie przekonało do poszukiwań. Jestem przygotowany na dwa razy większy
    > wydatek, ale nawet te droższe (takie za 6-7 widziałem dwa), miały
    > dokładnie te same bolączki i w zasadzie nie różniły się od tych za 4 czy
    > 3 kafle.

    Jak masz trochę więcej niż 3kpln, to poszukaj czegoś co można już
    samochodem nazwać. Jak już koniecznie ma być małe, bo "kobieta dużym nie
    będzie jeździć", to popatrz za Cytryną Saxo/Peugeotem 106. Mają owszem
    problem z tylną belką, co jednorazowo może zakosztować, ale za to mają
    poważną zaletę - nie zmuszają użytkownika do nierównej i z góry
    przegranej walki z rdzą. Chyba, że bite.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-11-20 23:27:18
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    > Ale jutro idę na giełdę, może coś znajdę ;-)

    To tak jakbyś poszedł szukać żony na pigalaku ;)
    Chyba że tylko ja mam wrażenie że na giełdzie są same przystanki,
    tudzież auta na tyle skorodowane, że głównym elementem zapewniającym
    sztywność nadwozia jest lakier.

    Pzdr
    Paweł

  • 13. Data: 2010-11-20 23:32:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "pavellz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chyba że tylko ja mam wrażenie że na giełdzie są same przystanki,
    > tudzież auta na tyle skorodowane, że głównym elementem zapewniającym

    Komisy objechałem, "prywatnych" właścicieli z okolicy również, obdzowniłem
    tych z allegro i otomoto w promieniu 200 km, trzech z nich odwiedziłem,
    podesłałem nawet dwóch znajomych ze Śląska z prośbą o oględziny - i wszędzie
    to samo. Napisalem nawet na PMS ;-) Zatem - został tylko pigalak ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 14. Data: 2010-11-20 23:35:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ic9hvp$ghh$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > problem z tylną belką, co jednorazowo może zakosztować, ale za to mają
    > poważną zaletę - nie zmuszają użytkownika do nierównej i z góry przegranej

    Ha, gdyby to ode mnie zależało, to dawno miałaby yarisa, logo czy colta, bo
    francuzów "nie tykam" (miałem, dziekuję)/ Ale to właśnie ma być matiz i
    kropka ;-)

  • 15. Data: 2010-11-20 23:36:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ic9hon$gbm$1@news.dialog.net.pl...

    > Na giełdzie??? O święta naiwności...

    Miałem nadzieję na prywatnego właściciela, nie handlarzynę. Ale coraz
    bardziej w to wątpię ;-)

  • 16. Data: 2010-11-20 23:40:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-20 23:35, Yogi(n) pisze:
    > Ale to właśnie ma być matiz
    > i kropka ;-)

    To z tych dwóch, już lepiej weź kropkę. :P

  • 17. Data: 2010-11-20 23:46:36
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może dwadzieścia (maks). Obejrzałem kilka (z osiem) i większości
    > przypadków straszna padaczka (przerdzewiałe progi, skrzynie, sprzęgła do
    > wymiany itp, silniki sikające olejem po całej komorze). Czy te typy tak
    > mają i każdy będzie miał podobne przypadłości, czy też trafiłem na
    > wyjątkowe padła? - (oglądałem giełdowe i komisowe), teraz się rozglądam za
    > prywatnymi właścicielami.
    > Czy jest na grupie jakiś użytkownik matiza, który może opisać zwięźle to
    > autko, ew. definitywnie odradzić lub przekonać do tego modelu? A może ktoś
    > chce sprzedać takiego niezjedzonego przez rdzę?

    A taki po lifcie ?
    http://otomoto.pl/daewoo-matiz-ii-nowy-model-abs-alu
    -air-bag-C16206385.html

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-11-20 23:54:24
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ic9ipq$grs$1@news.dialog.net.pl...

    > To z tych dwóch, już lepiej weź kropkę. :P

    Ale w matizie można się oprzeć o maskę i nie zostawić na niej swoich dłoni,
    tak jak w 106 :)
    Nie wspominając o poziomie bezpieczeństwa biernego (stłuczka parkingowa 106
    rodziców
    sprawiła że zaczęliśmy jeszcze raz analizować ulotność żywota ;))
    Zresztą za wspomnianą regenerację belki masz już pół matiza.

    Pzdr
    Paweł

  • 19. Data: 2010-11-20 23:54:52
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ic9ipq$grs$1@news.dialog.net.pl...

    > To z tych dwóch, już lepiej weź kropkę. :P

    OK, dziękuję za pomoc, przekażę żonie.

  • 20. Data: 2010-11-21 00:21:10
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > OK, dziękuję za pomoc, przekażę żonie.
    e na serio wez kropka (punto)
    to wdzieczne auto:)
    albo pande:)
    moja luba jak sie przejechala panda i ja sobie obejrzala to juz chce:D
    z yariski sie wyleczyla po jezdzie z kolega:)