  • 21. Data: 2010-11-21 00:25:13
    Temat: Re: Co sądzicie o matizie?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a juz tak btw: widzialem kiedys matiza ktory wjechal w dupe polonezowi caro.
    koles w polonezie przecieral szmatka nietkniety niemalze zderzak
    matiz AFAIR maske mial w harmonijke(ale nie jak w innych samochodach tylko
    naprawde w harmonijke), zderzak, raczej pas, chyba reflektor i generalnie
    wygladal masakrycznie porownujac do poldolota:)

    jak ci sie zona podoba to zaproponuj cos innego (punto tez nie - troche
    bezpieczniejsze ale niewiele. chyba ze dwojke ale to nie za ta kase).

    sir

  • 22. Data: 2010-11-21 00:32:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ic9lcp$a3a$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    >
    > jak ci sie zona podoba to zaproponuj cos innego (punto tez nie - troche
    > bezpieczniejsze ale niewiele. chyba ze dwojke ale to nie za ta kase).

    Żona całkiem fajna ale uparta (jak to góralki).
    Wałkowałem temat colta, wcześniej corolli, może coś jeszcze się wykluje,
    matiz odpada jak dotąd z powodu samego fizycznego braku takowych ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 23. Data: 2010-11-21 00:44:12
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > naprawde w harmonijke), zderzak, raczej pas, chyba reflektor i generalnie
    > wygladal masakrycznie porownujac do poldolota:)

    poldek to mały czołg, puki ruda go nie zeżre.
    Kuzyn trafił poldkiem w bok punto emetyta który zawracał na
    jednokierunkowej.
    Fiata zabrała laweta, zgiętego w pół. Poldek miał popękany zderzak i wypadł
    kierunkowskaz który i tak był na taśme klejącą :)

    Jacek

  • 24. Data: 2010-11-21 00:46:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A taki po lifcie ?
    > http://otomoto.pl/daewoo-matiz-ii-nowy-model-abs-alu
    -air-bag-C16206385.html

    Albo ten:
    http://allegro.pl/matiz-niepowtarzalny-tuning-zdobyw
    ca-pucharow-i1308906854.html

  • 25. Data: 2010-11-21 01:08:28
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-21 00:25, Michał Gut pisze:
> [...]
    >
    > jak ci sie zona podoba to zaproponuj cos innego (punto tez nie - troche
    > bezpieczniejsze ale niewiele. chyba ze dwojke ale to nie za ta kase).

    Mi w poniedziałek w tyłek Laguny gość wjechał BMW. U mnie pognieciona klapa i
    zderzak. Konstrukcja (podłoga, podłużnice) nie ruszona. W BMW maska wybrzuszona do
    połowy, poszedł przedni pas, błotnik, lampa, przyblokowane koło - ja pojechałem
    bez problemu i co ważne prosto, u gościa wyglądało to słabiutko - jak odjeżdżałem
    to skakał butami po masce, żeby nie zasłaniała mu przedniej szyby do połowy.

    I o czym to świadczy? O tym, że strefa zgniotu, która MA SIĘ ZGNIEŚĆ jest z przodu
    auta. O niczym więcej.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 26. Data: 2010-11-21 01:53:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Żona całkiem fajna ale uparta (jak to góralki).

    rada:
    znajdz autko jakim ma jezdzic(wybierz)
    potem wynajmij takie, pozycz i daj jej sie przejechac

    jak sie chwile oswoi to sama bedzie chciala

  • 27. Data: 2010-11-21 02:52:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wybór padł na matiza (dla żony) - na miasto,

    Duzy samochod nie zawsze jest bezpieczny, ale maly ZAWSZE jest
    niebezpieczny. Praw fizyki sie nie oszuka. Nie ma znaczenia, ze miasto,
    ze male odleglosci, ze jezdzi dobrze i ostroznie. W wypadkach nie gina i
    nie zostaja ranni tylko sprawcy, czesto tylko oni wychodza z wypadku
    calo. Kup jej cos wiekszego. Wiem, kobity sa uparte, ja swojej dlugo
    tlumaczylem wzory fizyczne;-), pokazywalem filmy z NCAP w koncu
    stwierdzilem, ze dziecka wozic w czyms malym nie bedzie i juz.
    Nie warto w imie kobiecych argumentow, typu "latwiej zaparkowac",
    ryzykowac zdrowiem lub zyciem. To nie gra komputerowa, tu nie ma
    "drugiego zycia".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 28. Data: 2010-11-21 10:08:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-21 00:21, Michał Gut pisze:
    > e na serio wez kropka (punto)
    > to wdzieczne auto:)
    > albo pande:)
    > moja luba jak sie przejechala panda i ja sobie obejrzala to juz chce:D
    > z yariski sie wyleczyla po jezdzie z kolega:)

    Coś tam pisał, że jak trzeba, to będzie miał i dwa razy tyle co zakładał
    wydać. No to już jesteśmy blisko 8kpln, a za to kropka dwójkę można znaleźć.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 29. Data: 2010-11-21 11:00:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:icanhc$35n$1@news.dialog.net.pl...

    > Coś tam pisał, że jak trzeba, to będzie miał i dwa razy tyle co zakładał
    > wydać. No to już jesteśmy blisko 8kpln, a za to kropka dwójkę można
    > znaleźć.

    Przepraszam, nie załapałem. Ale punto też odpada. W grę wchodziłoby aygo,
    ale tylko w wersji francuskiej, czyli 107, w zakładanym budżecie może za
    kilka lat ;-)

  • 30. Data: 2010-11-21 13:31:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Wybór padł na matiza (dla żony) -

    Co Ci zrobila, ze jej tak nie kochasz ?!

    --
    Picasso