    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co sądzicie o matizie?
    Date: Sat, 20 Nov 2010 23:27:03 +0100

    W dniu 2010-11-20 23:19, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Krzychu" <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ic9gn2$mnm$1@news.onet.pl...
    > O, dziekuję pięknie za konkrety. Teściu trafił za podobną kwotę (w
    > zakresie w którym i ja szukam, czyli do 4 tys.) bardzo ładny egzemlarz,
    > zadbany, zardzewiały w zasadzie śladowo, z niewielkim przebiegiem. To
    > mnie przekonało do poszukiwań. Jestem przygotowany na dwa razy większy
    > wydatek, ale nawet te droższe (takie za 6-7 widziałem dwa), miały
    > dokładnie te same bolączki i w zasadzie nie różniły się od tych za 4 czy
    > 3 kafle.

    Jak masz trochę więcej niż 3kpln, to poszukaj czegoś co można już
    samochodem nazwać. Jak już koniecznie ma być małe, bo "kobieta dużym nie
    będzie jeździć", to popatrz za Cytryną Saxo/Peugeotem 106. Mają owszem
    problem z tylną belką, co jednorazowo może zakosztować, ale za to mają
    poważną zaletę - nie zmuszają użytkownika do nierównej i z góry
    przegranej walki z rdzą. Chyba, że bite.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl