  • 51. Data: 2010-11-04 00:04:03
    Temat: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    news:4cd1dcc2$0$21005$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin kml

    > Ja tam wolę porządnie po angielsku niż niechlujnie po polsku... a tak to
    > często bywa. Jakieś dziwaczne skróty itp.

    Ucinając fascynującą dyskusję: wgrali, ale niedawno
    http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/60068/
    __Polskie-menu-komputera-pok%C5%82adowego-w-BMW-i-MI
    NI.html

  • 52. Data: 2010-11-04 00:30:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Nov 2010 23:22:21 +0100 osobnik zwany Qlfon
    wystukał:

    > Nie zarobiłby na chleb:) Taki SIWZ jeszcze np. Mazda rx8 spełnia:)

    a to nie zauważyłem :)

    >Dobry
    > SIWZ w PL to taki na jeden produkt;)

    no oczywiście

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2010-11-04 04:50:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za 20k to
    > będzie paździerz...

    Dołożenie turbo raczej rynkowej wartości nie zwiększy. Po za tym nie
    pisałem, że musi być w idealnym stanie, stan karoserii czy wnętrza nie
    wpływa istotnie na osiągi. No i z tymi 3x tyle to nie przesadzaj, nieźle
    utrzymane E36 M3 to jakieś 25-35 tys...

    --
    ignorance is bliss

  • 54. Data: 2010-11-04 15:39:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-04 00:02, Robert Rędziak pisze:

    > Dobrze utrzymane, seryjne E36 M3 kosztuje dwa-trzy razy tyle. Za
    > 20k to będzie paździerz...

    A gdzie tu jeszcze jego zaturbienie? :>
    Już tu taki jeden był, co kupił tanio rajdową legendę, a potem dłuuuugo
    spłacał raty. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 55. Data: 2010-11-04 21:22:19
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:

    > Kup sobie mocnego turbodiesla o stromej charakterystyce momentu.
    > Będziesz miał poczucie mitycznego wgniatania w fotel.

    Mitycznego ?
    Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel - dla mnie liczy się
    niewielka ilość przejechanych metrów na przeciwnym pasie podczas
    wyprzedzania (czyli czas wyprzedzania).

    Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę
    Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.
    http://www.youtube.com/watch?v=CHsqiEivJRM
    Z filmu wynika że:
    3. gang 60 - 100 robi w ~5.5 s
    no ale zapewne powiesz że do 100 dociągniesz na 2. na odcince więc podam
    dla:
    3. gang 80 - 120 5.9-6.0 s

    Zaś wspomnanian AR o zbliżonej mocy lecz rzecz jasna więszym Nm (tak wiem bo
    ma turbo, znaczne ciśn. i "cyklikę" wtrysku i parę innych) poleci szybciej:
    3. 60 - 100 w 3.6 - 3.8 s
    4. gang 80 - 120 w 5.4 - 5.6 s

    Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR
    bardziej "wgniata" w fotel niż bawarki - mit mitowi nie równy ;->

    Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy
    na 4. biegu jak AR....ale on z kolei nie zużywa średnio 8l/100 ON jak i t-i.

    > r.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 56. Data: 2010-11-04 21:37:50
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 4 Nov 2010 21:22:19 +0100, Bugatti <s...@m...pl>
    wrote:

    > Jak tam się nie podniecam że mnie wgniata w fotel

    Ty jesteś Katanka?

    > Choćby porównując twoje t-i ;-) do AR 156 2.4 JTDm 20V to szybciej wyprzedzę
    > Alfą kilka pojazdów aniżeli BMW.

    [...]

    Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

    r.
    _____________

  • 57. Data: 2010-11-04 21:49:29
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:

    > Ty jesteś Katanka?

    Skąd takie stwierdzenie ? (sarkazm ?)

    > [...]
    >
    > Ale powiedz, myślisz że mi czymś zaimponowałeś? ;>

    Hah ! chciałbyś ;-p

    > r.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 58. Data: 2010-11-05 09:31:32
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 4 Lis, 21:22, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:

> [...]
    > ma turbo, znaczne ciśn. i "cyklikę" wtrysku i parę innych) poleci szybciej:

    http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=r
    elated

    Tutaj ladnie widac, ze rzeczone BMW:
    2. 60-100 w 3.5s
    3-4 gang 80-120 w <5s

    > Więc czasy klekota są lepsze i z tego wynika że siła napędowa na kołach AR
    > bardziej "wgniata" w fotel niż bawarki - mit mitowi nie równy ;->

    Z drugiej strony - dociagniesz w AR do 155km/h na trojce? :)

    > Dopiero wspomniany żabojad 3.7 w 370Z ma niemal identyczne wspomnaine czasy
    > na 4. biegu jak AR....

    Za to na 3. znacznie lepsze.

    pozdr
    Adam

  • 59. Data: 2010-11-05 11:17:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ma jakieś wady oprócz mlodzieżowego wygladu? Pewnie drogie usługi
    > serwisowe jak to u Japońców, ale z drugiej strony dlaczego nowe auto ma
    > się psuć w ciagu 3 pierwszych lat? Później niech się martwi ten kto go
    > odkupi.
    >
    > Zaleta jest cena! Jest tańszy od Audi A5, a ma więcej powera pod maską.
    > Pewnie róznica będzie w jakości wykończenia wnętrza, ale o tym się
    > przekonam niebawem, bo zapisałem się na jazdę próbną.
    >
    > Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to będę
    > musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

    Wózek fajny. Szczerze zazdroszczę. Chciałbym mieć takie dylematy czy w
    jednym miesiącu wydać 20 tys na szrota (jak dobrze pamiętam) do poszalenia a
    w następnym miesiącu zmienić zdanie na sportową nówkę za 250 tys zł.

  • 60. Data: 2010-11-05 11:37:05
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Adam Adamaszek" wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=8wh9Q4C5ys4&feature=r
    elated
    > Tutaj ladnie widac, ze rzeczone BMW:
    > 2. 60-100 w 3.5s
    > 3-4 gang 80-120 w <5s

    323ti E36, tak? :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=Nvb_zBpATTs
    Tutaj ładnie widać, że wyżej podane 323ti jedzie praktycznie tak
    samo jak mój bocian, który ma taki sam stosunek mocy do masy
    jak to BMW i co ciekawe, oba auta mają dokładnie takie samo
    przyśpieszenie 0-100 (BMW katalogowe, u mnie zmierzone).

    Różnica momentu obrotowego na korzyść bociana gdzieś
    wyparowuje, pewnie przez mniejszy zakres użytecznych
    obrotów i idące za tym inne przełożenia skrzyni biegów.

    No ale ja się nie znam, tylko jestem użytkownikiem... :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter