  • 1. Data: 2010-11-02 23:47:08
    Temat: Jak to w polskich serwisach manipuluje sie komentarzami - RangeRover
    Od: AL <a...@s...tam>

    Na pb.pl pojawil sie dzis artykul nt RR
    http://moto.pb.pl/2254279,6289,range-rover-sport-kah
    n-z-polski#

    a pod nim pierwszy komentarz nieprzychylny marce z linkiem wprost do
    tego materialu: "RANGE ROVER SPORT: niekończące się usterki":
    http://www.youtube.com/watch?v=QHo94Wpk7s0

    Oczywiscie teraz patrze na artykul i komentarza juz nie ma :/

    Czyzby interwencja dilera LR/RR ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2010-11-03 00:06:44
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=QHo94Wpk7s0
    >
    > Oczywiscie teraz patrze na artykul i komentarza juz nie ma :/

    Podejrzewam, że raczej chodzi o zamieszczanie linków, niezależnie od
    zawartości.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2010-11-03 00:06:54
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-02 23:47:08 niejaki AL napisał:
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=QHo94Wpk7s0
    >
    > Oczywiscie teraz patrze na artykul i komentarza juz nie ma :/

    patrze i jest jako trzeci komentarz

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2010-11-03 00:16:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    ap0li pisze:
    n-z-polski#

    > patrze i jest jako trzeci komentarz

    u mnie wyswietla sie artykul jak na ponizszym zdjeciu - bez tego
    komentarza, o ktorym piszesz:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67c2a11ba4b87253
    .html

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-11-03 00:24:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 00:16:39 +0100, AL napisał(a):

    > u mnie wyswietla sie artykul jak na ponizszym zdjeciu - bez tego
    > komentarza, o ktorym piszesz:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67c2a11ba4b87253
    .html

    to masz problem, bo komentarz wciąż tam jest.
    A materiał jest taki sobie, kupa ogólników które nic nie mówią.
    Zgaśnięcie przy bardzo przepisowej jeździe 200 na godzinę mogło być
    spowodowane cudownej jakości polskim paliwem, więc ze zdarzeń faktycznie
    opisanych w materiale było pęknięcie rury intercoolera.
    Nawet to zablokowanie zamków z dzieckiem - skoro go późnie kilku ludzi
    uspokoiło i zdołał otworzyć auto, to jest prawdopodobieństwo, że to była
    jego wina.
    Zresztą nie darmo trzy minuty zastanowienia mówią, że Range Rover to auto
    dla idiotów - jak ktoś potrzebuje reprezentacyjny samochód, to niech sobie
    kupi S-klasse albo bumę siódemkę - tańsze, przestronniejsze i bardziej
    komfortowe.
    Na długie trasy - to samo
    W teren - Discovery sprawdzi się lepiej, zresztą po oponach wyraźnie widać,
    że teren to on może widział na folderze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-11-03 00:37:36
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    .html

    > to masz problem, bo komentarz wciąż tam jest.

    teraz widze - ale poprzedni komentarz zawieral dodatkowo opis autora i
    nie bylo tytulu artykulu. Wiec obecny zostal dopiero co dolozony (jest
    data z wczoraj ale nie ma juz godziny)

> [...]
    > Nawet to zablokowanie zamków z dzieckiem - skoro go późnie kilku ludzi
    > uspokoiło i zdołał otworzyć auto, to jest prawdopodobieństwo, że to była

    To auto ma 3 lata (moj Pikus tez - nawet odbieralem go w tym samym dniu
    co ten gosc, czyli 29.11.2007) - z tym, ze ja nie mialem zadnej usterki,
    gosc cala kartke A4 z dwoch stron zapisana (ja wydalem 1/10 tego co
    wlasciciel tego RR i nie boje sie wsiasc i jechac 4tys km na wakacje).

    W artykule padlo zdanie (nie wiem, czy do konca prawdziwe): "najwiekszy
    dystans przejechany bezawaryjnie przez ten samochod to 91km"
    oraz odpowiedz dilera "samochod nie jest nadwyraz awaryjny" (chodzi o
    sens wypowiedzi).

> [...]
    > dla idiotów - jak ktoś potrzebuje reprezentacyjny samochód, to niech sobie
    > kupi S-klasse albo bumę siódemkę - tańsze, przestronniejsze i bardziej

    Co do przestronnosci to nie wiem - co prawda porownuje do Discovery3 -
    bo z takim moge porownac namacalnie - ale wydaje mi sie, ze jest tam az
    nadto miejsca (RR ma chyba te same rozmiary co Disco).

    > Na długie trasy - to samo
    > W teren - Discovery sprawdzi się lepiej, zresztą po oponach wyraźnie widać,
    > że teren to on może widział na folderze.

    Discovery3 mogles kupic na 17" felgach
    W Discovery4 masz juz jedynie opcje min 18" (przy srednicy kol jak
    poprzednio - czyli producent celowo zmniejszyl wysokosc profilu opony
    kierujac ten model dla ludzi szukajacych bardziej suva niz auta w teren)
    W RR jako bardziej reprezentacyjnym niz zwykłe LR (np.Dicovery) ta
    tendencja jest pewnie jeszcze wieksza.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2010-11-03 00:46:03
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-03 00:16:39 niejaki AL napisał:

    > u mnie wyswietla sie artykul jak na ponizszym zdjeciu - bez tego
    > komentarza, o ktorym piszesz:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67c2a11ba4b87253
    .html

    ja to widze tak:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9ceac2c70c6df3d
    .html

    aczkolwiek komentarz przeszedł na miejsce 2-gie :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2010-11-03 01:03:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 00:37:36 +0100, AL napisał(a):

    > gosc cala kartke A4 z dwoch stron zapisana (ja wydalem 1/10 tego co
    > wlasciciel tego RR i nie boje sie wsiasc i jechac 4tys km na wakacje).

    własnie - a w materiale żadnej poważnej dobrze udokumentowanej usterki,
    poza pęknięciem rury intercoolera.

    > Co do przestronnosci to nie wiem - co prawda porownuje do Discovery3 -
    > bo z takim moge porownac namacalnie - ale wydaje mi sie, ze jest tam az
    > nadto miejsca (RR ma chyba te same rozmiary co Disco).

    Miejsca jest mniej niż w Pikusiu, przy dziesięciokrotnie wyższej cenie,
    chyba powinno być na odwrót, nie?

> [...]
    > kierujac ten model dla ludzi szukajacych bardziej suva niz auta w teren)
    > W RR jako bardziej reprezentacyjnym niz zwykłe LR (np.Dicovery) ta

    nie chodzi o wielkość, tylko, że on ma opony czysto szosowe, w terenie na
    nich nie zrobi dużo więcej od poloneza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-11-03 01:13:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > własnie - a w materiale żadnej poważnej dobrze udokumentowanej usterki,
    > poza pęknięciem rury intercoolera.

    eee - mowil/czytal, ze padala turbina, sprzeglo, zawieszenie i mase
    innych rzeczy (ciekawe ile razy lawete zaliczyl ten RR - pewnie to
    normalne na tak mlode auto ;) i wynikalo to wylacznie z troski
    wlasciciela o nieprzemeczenie tegoz pojazdu w drodze do warsztatu ? )

    > Miejsca jest mniej niż w Pikusiu, przy dziesięciokrotnie wyższej cenie,
    > chyba powinno być na odwrót, nie?

    siedac czy jadac w Disco3 mam wrecz odwrotne zdanie
    (to samo jak moj Pikus stoi obok Disco3 szefa - proporce zewnetrzne
    rowniez przemawiaja na korzysc Disco3)

    > nie chodzi o wielkość, tylko, że on ma opony czysto szosowe, w terenie na
    > nich nie zrobi dużo więcej od poloneza.

    w terenie liczy sie rowniez wys.profilu.
    Zobacz co teraz proponuja do Disco4 - nawet 20" kola !!!
    Toz to wyglada jak furmanka a nie auto sportowe z zacieciem terenowym

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2010-11-03 01:19:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 01:13:01 +0100, AL napisał(a):

> [...]
    > normalne na tak mlode auto ;) i wynikalo to wylacznie z troski
    > wlasciciela o nieprzemeczenie tegoz pojazdu w drodze do warsztatu ? )

    ja wywnioskowałem, że ten pad turbiny był właśnie padem rury od
    intercoolera, reszta była tylko wymieniona z kartki

    > w terenie liczy sie rowniez wys.profilu.
    > Zobacz co teraz proponuja do Disco4 - nawet 20" kola !!!
    > Toz to wyglada jak furmanka a nie auto sportowe z zacieciem terenowym

    nie sądzę aby pomogły - zobacz auta do rajdów przeprawowych, nawet balonowe
    koła mają całkiem nieduże felgi, czyli dokładnie na odwrót niż robi
    buraczana większość kierowników Randżów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel