  • 31. Data: 2010-11-03 20:11:48
    Temat: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Wed, 03 Nov 2010 19:58:43 +0100, BartekK wrote:

    > No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz
    > dlaczego te ~25% drożej ?

    Nie chodzi o akcyze - przeciez te auta TEZ musialy przyjechac do tej
    Lotwy/Estonii z fabryki w innym kraju i od nich TEZ trzeba bylo zaplacic
    akcyze/clo.

    Bardziej frapuje mnie pazernosc dealerow, bo az taka roznica w cenie nie
    wynika z roznych stawek obciazen podatkowych.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 32. Data: 2010-11-03 20:13:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 3 Nov 2010 20:04:26 +0100, Katanka <k...@i...pl>
    wrote:

    > Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)

    Ale przecie chcesz być wciskanym z fotel, a gruźlij ze stromą
    charakterystyką sprawuje się idealnie w tej konkurencji? No to
    musisz się zdecydować...

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-11-03 20:23:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-03 18:52, mister pisze:

    > http://otomoto.pl/mercedes-c-63-amg-specjalna-oferta
    -na-auto-testo-C13446913.html

    > na pewno cie nie stac? :)
    > nie ma watpliwosci, ze utrzymanie takiego czegos bedzie drozsze od
    > nissana, ale biorac pod uwage spadek wartosci auta przy ewentualniej
    > odsprzedazy za 2-3 lata, to mercedes bedzie trzymal swoja cene i trzymal
    > ... a nissan poleci na leb na szyje, szczegolnie taki specyficzny model.
    > przemysl to. a najlepiej umow sie na jazde testowa amg, wtedy nie
    > bedziesz mial watpliwosci:)

    albo

    http://otomoto.pl/mercedes-c-63-amg-salon-polska-C15
    883060.html

    zabawka megrimsa

    nie katowana, jeszcze na gwarancji

  • 34. Data: 2010-11-03 20:46:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-03 19:58, BartekK pisze:
    > No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz
    > dlaczego te ~25% drożej ?

    Wystarczy miec chwile czasu, zalozyc sobie konto w USA i np. znajomego,
    ktory bedzie wyplacal z bankomatu co miesiac przez rok $100, zeby miec
    udokumentowany pobyt w USA. A pozniej juz sprowadzasz bez zadnych oplat
    na mienie przesiedlencze. Ale co tam, ja nie bede innych uczyl.

  • 35. Data: 2010-11-03 20:47:26
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Robert Rędziak wrote:

    > Ale przecie chcesz być wciskanym z fotel, a gruźlij ze stromą
    > charakterystyką sprawuje się idealnie w tej konkurencji? No to
    > musisz się zdecydować...

    No te warunki musi spełniac :) Podobac mi się, zmieścić się w kwocie, nie być
    dizlem, mieć dobre przyspieszenie i mieć napęd na tył. 370Z wydaje się byc
    idealnym.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 36. Data: 2010-11-03 20:50:54
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "kml" wrote:
    > A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

    Ostatnio mnie pokusiło, żeby przy okazji o to zapytać.
    Usłyszałem "niedługo będzie polskie menu". Akurat ja osobiście
    mam w nosie polskie menu, wolę angielskie. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 37. Data: 2010-11-03 20:51:04
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:

    > No te warunki musi spełniac :) Podobac mi się, zmieścić się w kwocie,
    > nie być dizlem, mieć dobre przyspieszenie i mieć napęd na tył. 370Z
    > wydaje się byc idealnym.

    I chyba najwazniejszy wymóg - musi być to nowy wóz, nie "nowy", roczny z salonu.

  • 38. Data: 2010-11-03 20:58:23
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > A od tego zależy poczucie mitycznego wgniatania w fotel?

    Nie, bardziej poczucie że firma zadała sobie minium trudu. Nikt oficjalnie
    tego nie powie, ale klienci którzy wydają naprawdę dużo kasy ciągle się
    skarżą, że nie ma nic po polsku. Nie ważne, że może być po angielsku chodzi
    o zasadę, że powinno być menu w języku danego kraju tym bardziej, że nie są
    to tanie samochody.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 39. Data: 2010-11-03 21:10:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 3 Nov 2010 20:58:23 +0100, kml <A...@g...lp>
    wrote:

> [...]
    > o zasadę, że powinno być menu w języku danego kraju tym bardziej, że nie są

    To ja Ci powiem, że kupując BMW zwracałbym uwagę na to jak się w
    nim siedzi (fotele z Mpasztetu obowiązkowe), jak się prowadzi,
    jak hamuje, potem jak przyspiesza, a co się wyświetla na
    śmiesznym ekraniku, wisi mi i powiewa: często polskie
    tłumoczenia mnie tylko denerwują, a na fabryczną nawigację
    szkoda mi kasy.

    r.

  • 40. Data: 2010-11-03 22:36:08
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]

    > Bardziej frapuje mnie pazernosc dealerow, bo az taka roznica w cenie nie
    > wynika z roznych stawek obciazen podatkowych.

    Akcyza i VAT są specyficzne dla danego kraju. Cło jest takie samo w całej
    unii. Cenniki importerów nie są ustalane przez dealerów.