  • 21. Data: 2010-11-03 17:40:03
    Temat: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    PoleApart wrote:
> [...]
    C15435657.html

    > Ustalmy zatem kryteria
    > 1. Ma wyglądać (wg Twoich kryteriów - de gustibus itd.)

    Tak, dlatego odpada BMW.

    > 2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu

    Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach
    brutto.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 22. Data: 2010-11-03 17:40:49
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > A nie lepiej mieć jakiś w miarę zwykły samochód do codziennej jazdy i
    > coś do zabawy? Np. jakieś używane BMW.

    No to tak jest - żona ma do codziennej jazdy, ja chcę miec do zabawy.

  • 23. Data: 2010-11-03 17:53:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Czyzyk" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > No widzisz, a obiektywnie to bardzo dobre auta :)

    A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 24. Data: 2010-11-03 18:52:18
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-03 12:25, Katanka pisze:
    > Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to będę
    > musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

    http://otomoto.pl/mercedes-c-63-amg-specjalna-oferta
    -na-auto-testo-C13446913.html

    na pewno cie nie stac? :)
    nie ma watpliwosci, ze utrzymanie takiego czegos bedzie drozsze od
    nissana, ale biorac pod uwage spadek wartosci auta przy ewentualniej
    odsprzedazy za 2-3 lata, to mercedes bedzie trzymal swoja cene i trzymal
    ... a nissan poleci na leb na szyje, szczegolnie taki specyficzny model.
    przemysl to. a najlepiej umow sie na jazde testowa amg, wtedy nie
    bedziesz mial watpliwosci:)

  • 25. Data: 2010-11-03 18:57:02
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-11-03 17:40, Katanka pisze:

    > Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250
    > tysiącach brutto.

    Ale Audi ma na przod badz na cztery, wiec skad sie tam wzielo A5? Poza
    tym 3.0TDI w budzie A5 idzie dobrze (5,9s do 100), po czipie pewnie
    dojdzie do 300KM i okaze sie, ze zamiata mocno, wiec zastanowilbym sie
    jednak nad 3.0TDI, bo na S5 4.2/3.0TFSI to grubo za malo.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 26. Data: 2010-11-03 19:04:05
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > nie ma watpliwosci, ze utrzymanie takiego czegos bedzie drozsze od nissana
    > (...)

    Jak czytam coś takiego to od razu przypomina się "łącznik stabilizatora do
    jaguara za 1800PLN, zamienników brak" i stwierdzenie "będzie droższe od
    nissana" nabiera zupełnie nowego sensu :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2010-11-03 19:33:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 3 Nov 2010 17:40:03 +0100, Katanka <k...@i...pl>
    wrote:

    > Ma wgniatać w fotel i ma mieć napęd na tył. Ma się zmiescic w 250 tysiącach
    > brutto.

    Kup sobie mocnego turbodiesla o stromej charakterystyce momentu.
    Będziesz miał poczucie mitycznego wgniatania w fotel.

    r.
    _____________

  • 28. Data: 2010-11-03 19:34:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 3 Nov 2010 17:53:08 +0100, kml <A...@g...lp>
    wrote:

    > A wgrali w końcu polskie menu czy dalej ang/ros/chin etc. ?

    A od tego zależy poczucie mitycznego wgniatania w fotel?

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2010-11-03 19:58:43
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-03 13:44, Rafał Grzelak pisze:
> [...]
    ternal/SelectTrim&mo=2011:370z&bs=default

    > A podobno dolar ma dalej taniec... eh. :]
    >
    > Malo tego - nawet na Lotwie chca ~30k LVL (~166k PLN) a w Estonii ~40k EUR.
    > No ale my jestesmy bogatym krajem, wiec mozemy miec cene podstawowa o 25%
    > wyzsza, niz inni. ;]
    No to kup, sprowadź... i zapłać prawie 20% akcyzy (bo >2L). I już wiesz
    dlaczego te ~25% drożej ?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 30. Data: 2010-11-03 20:04:26
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Robert Rędziak wrote:

    > Kup sobie mocnego turbodiesla o stromej charakterystyce momentu.
    > Będziesz miał poczucie mitycznego wgniatania w fotel.

    Jeszcze jeden warunek - nie może to byc dizel :)