  • 11. Data: 2010-11-03 13:56:21
    Temat: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Katanka wrote:
    > Jestem podjarany jak mało kiedy. Nie stać mnie na mercedesa AMG, to
    > będę musiał się 350z zadowolić :) Fajny wózek? Jak sądzicie?

    Znowu Ci aku padnie jak będziesz jeździł po 800m w jedną stronę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-11-03 13:57:29
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Przemek V wrote:
    > http://otomoto.pl/bmw-z4-30i-nowy-salon-pl-f-vat-22-
    C15435657.html

    > Nie mój cyrk, nie moje małpy, przykładowo wrzucam.

    Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada
    kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma
    słaby silnik :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 13. Data: 2010-11-03 13:58:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    kml wrote:

    > Znowu Ci aku padnie jak będziesz jeździł po 800m w jedną stronę.

    No to wymienię, co za problem :)

  • 14. Data: 2010-11-03 15:02:17
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 13:57:29 +0100, Katanka napisal(a):
    > Mała moc, BMW jest nieładne, nie chce cabrio i nie chcę automatu. Odpada
    > kompletnie. W sumie w grę wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma
    > słaby silnik :(

    To pomyśl jeszcze nad Infinity G37 - ten sam silnik co w nissanie (tylko
    320KM) a będzie na codzień bardziej komfortowy.

    Ale ja i tak bym wziął Subaru Impreza WRX STI 2011 Sedan
    http://img684.imageshack.us/i/obraz003i.jpg/
    http://img843.imageshack.us/i/obraz004nh.jpg/

    O :)

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 15. Data: 2010-11-03 15:30:38
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-11-03 12:25, Katanka pisze:

    [cut]

    Powiemy, zebys wybral radosc z jazdy za ~200k PLN w postaci BMW 330i
    Coupe 272KM :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 16. Data: 2010-11-03 15:53:28
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Maciej Browarczyk wrote:
    > W dniu 10-11-03 12:25, Katanka pisze:
    >
    > [cut]
    >
    > Powiemy, zebys wybral radosc z jazdy za ~200k PLN w postaci BMW 330i
    > Coupe 272KM :)

    BMW odpada z powodów subiektywnych :)

  • 17. Data: 2010-11-03 15:57:48
    Od: "Czyzyk" <b...@b...com>

    > BMW odpada z powodów subiektywnych :)

    No widzisz, a obiektywnie to bardzo dobre auta :)

    pozdr

  • 18. Data: 2010-11-03 16:42:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

    > Szukam czegoś do zabawy w przyzwoitej kwocie i wpadłem na pomysł tego
    > autka. Lżejszy od Mondeo, ma o 90 koników więcej, a porównywalny moment
    > obrotowy (3,7l v6 bez turbo zamiast 2,5l R5 z turbo). Ma napęd na tył,
    > więc frajda będzie z jazdy. spalanie pewnie porównywalne.

    A nie lepiej mieć jakiś w miarę zwykły samochód do codziennej jazdy i coś
    do zabawy? Np. jakieś używane BMW.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2010-11-03 16:51:23
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > ale z drugiej strony dlaczego nowe auto ma się psuć w ciagu 3 pierwszych
    > lat? Później niech się martwi ten kto go odkupi.

    Bo czasem się nowe psują. Przynajmniej takie doświadczenia mam z Renault i
    trzema Mercedesami.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 20. Data: 2010-11-03 16:59:28
    Od: PoleApart <p...@g...com>

    On 3 Lis, 13:57, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:
    -C15435657.html

    > Ma a moc, BMW jest nie adne, nie chce cabrio i nie chc automatu. Odpada
    > kompletnie. W sumie w gr wchodzi Audi A5 i ten Nissan 370Z. Niestety Audi ma
    > s aby silnik :(

    Ustalmy zatem kryteria
    1. Ma wyglądać (wg Twoich kryteriów - de gustibus itd.)
    2. Ma się robić wilgotno od liczby koni mechanicznych w katalogu

    To tak na bazie wrzucenia A5 do jednego worka z 370Z :)