  • Data: 2010-11-05 19:08:36
    Temat: Re: Co powiecie na Nissana 350Z ?
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bugatti" wrote:
    > Jest. Bo ten ARL na "hard chipie" mógł miec max moment (dajmy na to 390 - 400 Nm)
    przy
    > 2500 obr. a twój na pewno wcześniej i dlatego szły równo lub te "jakieś" 200 KM
    wypluła
    > hamownia spod stodoły ;-p

    Mój akurat 400Nm ma przy 2600rpm, może być dokładnie tak jak piszesz
    i jak pisze autor postu nad/pod (niepotrzebne skreślić) Twoim. Hamownia
    hamowni nierówna. :-) Robiliśmy kiedyś nawet test. 3 hamownie, ten sam
    dzień, to samo paliwo, to samo auto i 3 różne wyniki. Różnice nawet do
    20KM... Moje wypluło 185/400 na tej, na której wszyscy zazwyczaj mają
    najsłabsze wyniki i kręcą nosem. ;-) Mnie generalnie nie interesują
    numerki, liczy się jak auto zachowuje się na drodze. :-)

    > oj tak to nie leciało ;-D

    Oj wiem, ale to miejsce publiczne i nie wypada używać słów uznawanych
    ogólnie za obraźliwe/wulgarne. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter