  • 1. Data: 2012-06-04 02:26:45
    Temat: Co myślicie o laptopie ASUS K53T? Jest dodawany w T-Mobile do blueconnecta...
    Od: "N." <n...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Chciałbym takie cudo zakupić, ale jako że moja wiedza na temat sprzętu
    komputerowego zatrzymała się kilka lat temu, to postanowiłem zapytać i tu.
    Jestem "czytaczem" tej grupy i wiem, że potrafią tu zaglądać nieźli wymiatacze i
    nie ukrywam, że liczę na ich pomoc. Oczywiście pogooglałem trochę, ale od
    przybytku wiedzy głowa nie boli...

    Tak więc sprzęt ma służyć przede wszystkim do surfowania po necie, od czasu do
    czasu do przejrzenia fotek, jakiegoś filmu. Wymagana nagrywarka DVD, WiFi oraz
    wyjście HDMI, przyda się matryca większa niż 15.6", ale od biedy to co jest w
    tym K53T wystarczy.

    Jak wygląda sprawa awaryjności laptopów tej firmy? Jak jest z ich serwisem
    gwarancyjnym/pogwarancyjnym? A może polecicie coś do 1.5k, co lepiej spełni
    podstawowe wymagania?

    Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

    PS
    A jak ktoś zamierza brać sobie blueconnecta, to chętnie tego Asusa odkupię.

  • 2. Data: 2012-06-04 02:36:37
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "N." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spełni podstawowe wymagania?
    >
    > Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

    Masz bana na gogla?

  • 3. Data: 2012-06-04 03:22:46
    Od: "N." <n...@w...pl>

    > Masz bana na gogla?

    Przecież chyba jasno napisałem, że przyda się dodatkowa wiedza - konkretnie z
    tej grupy.

  • 4. Data: 2012-06-04 09:38:17
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-06-04 02:26, N. pisze:

> [...]
    > DVD, WiFi oraz wyjście HDMI, przyda się matryca większa niż 15.6", ale
    > od biedy to co jest w tym K53T wystarczy.

    Poszukaj innej firmy niż Asus.

    > Jak wygląda sprawa awaryjności laptopów tej firmy? Jak jest z ich
    > serwisem gwarancyjnym/pogwarancyjnym? A może polecicie coś do 1.5k, co
    > lepiej spełni podstawowe wymagania?

    Jeden z najgorszych serwisów w Polsce, co druga odpowiedz serwisu to
    "zalany" i utrata gwarancji choć sprzęt nigdy nie widział nawet kropli wody.

    > Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

    Proszę bardzo.

    > PS
    > A jak ktoś zamierza brać sobie blueconnecta, to chętnie tego Asusa odkupię.

    Nikt tego nie kupuje bo wychodzi za drogo jak by się chciało kupić osobno.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 5. Data: 2012-06-04 17:18:10
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Santana" napisał:

    > Masz bana na gogla?

    To zmora grup. Odpowiedzi typu:

    Google Twoim przyjacielem.
    F1
    Spytaj producenta.

    I inne debilne, niczego nie wnoszące rady. Won do kobla.

    PLONK

    Remek

  • 6. Data: 2012-06-04 17:24:42
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > F1
    > Spytaj producenta.
    >
    > I inne debilne, niczego nie wnoszące rady. Won do kobla.

    Zalałem się łzami bo mnie grupowy chamek zplonkował :P