  • 1. Data: 2012-06-02 09:42:42
    Temat: Kabel USB 5 metrów
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    Czołem.

    Szukam *sprawdzonego* przedłużacza USB 5 metrów hi-speed. Na końcu kabla
    ma być hub USB. Potrafi ktoś podpowiedzieć *sprawdzone* a jednocześnie
    jak najtańsze rozwiązanie ?

    Moje typy:

    aktywny przedłużacz:

    http://www.unitek-products.com/en/product_detail.php
    ?id=20

    przedłużacz z hubem:

    http://www.unitek-products.com/en/product_detail.php
    ?id=22

    Na hubie ma wisieć 2 drukarki, z czego jedna wg dokumentacji winszuje
    sobie Hi-Speed USB/USB, aczkolwiek sam się zastanawiam czy USB full
    speed nie wystarczy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2012-06-02 22:31:34
    Temat: Re: Kabel USB 5 metrów
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Cze, 09:42, PeJot <P...@m...pl> wrote:
    > Na hubie ma wisieć 2 drukarki, z czego jedna wg dokumentacji winszuje
    > sobie Hi-Speed USB/USB, aczkolwiek sam się zastanawiam czy USB full
    > speed nie wystarczy.

    Hm, ja nie wiedziałem że trzeba jakieś fikuśne kable kupować i
    podłączyłem teściowi ploter na zwykłym przewodzie ponad 5m (7
    zdajesie). Lata bez problemu, nie wiem jaka prędkość ale wrzuca
    paręnaście tasiemcowych rysunków na A0 więc pewnie zwykła drukara da
    radę. Sprawdź może pójdzie ot tak :>

    L.

  • 3. Data: 2012-06-03 07:56:46
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-06-02 22:31, Lisciasty pisze:

> [...]
    > zdajesie). Lata bez problemu, nie wiem jaka prędkość ale wrzuca
    > paręnaście tasiemcowych rysunków na A0 więc pewnie zwykła drukara da

    Ot tak, na pierwszym lepszym 5 m kablu to generuje komunikaty w stylu
    "Nie rozpoznano urządzenia USB".

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2012-06-03 15:36:20
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > Hm, ja nie wiedziałem że trzeba jakieś fikuśne kable kupować i
    > podłączyłem teściowi ploter na zwykłym przewodzie ponad 5m (7
    > zdajesie).

    Bardzo ciężko kupić kabel który ma ponad 5m, a 7m - nie występują
    standardowo :P

  • 5. Data: 2012-06-04 08:19:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 3 Cze, 15:36, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:
    > Bardzo ciężko kupić kabel który ma ponad 5m, a 7m - nie występują
    > standardowo :P

    Kurza twarz, ja nawet 10m miałem w ręcach osobistych, czyli raczej da
    się kupić. Nie wiem czy to nie była samoróbka bo nie kupowałem, ale na
    bank miało 10m bo szafa sterownicza miała 9 a to musiało jeszcze w
    górę i w dół iść :>

    L.

  • 6. Data: 2012-06-04 16:43:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BQB" 4fcb6859$...@n...home.net.pl

    > Bardzo ciężko kupić kabel który ma ponad 5m,

    Ale łatwo to uzyskać na kilku przedłużaczach.

    Ja tak (dłuuugi przewód + 2 przedłużacze) mam
    podłączony tuner DVB-T. BTW -- 1.6 GHz atomowego
    CPU komputera to za mało na obsługę tego tunera,
    gdy nadają w HD. Filmy w FHD można na tym oglądać
    (dźwięk lekko mija się z obrazem -- kilka ms;
    co któraś -- 1 na kilkaset -- klatka wypadnie)
    po wywaleniu tego, co nie jest konieczne do
    oglądania i słuchania.

    Ale TV w HD -- nie uciągnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-06-04 21:10:14
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-04 08:19, Lisciasty pisze:

> [...]
    > się kupić. Nie wiem czy to nie była samoróbka bo nie kupowałem, ale na
    > bank miało 10m bo szafa sterownicza miała 9 a to musiało jeszcze w

    Oczywiście, że kupić się da, ja napisałem tylko, że bardzo ciężko kupić
    taki kabel, bo nie w każdym sklepie za rogiem jest :P