eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo myślicie o laptopie ASUS K53T? Jest dodawany w T-Mobile do blueconnecta... › Co myślicie o laptopie ASUS K53T? Jest dodawany w T-Mobile do blueconnecta...
    From: "N." <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Co myślicie o laptopie ASUS K53T? Jest dodawany w T-Mobile do
    blueconnecta...
    Date: Mon, 4 Jun 2012 02:26:45 +0200

    Witam serdecznie,

    Chciałbym takie cudo zakupić, ale jako że moja wiedza na temat sprzętu
    komputerowego zatrzymała się kilka lat temu, to postanowiłem zapytać i tu.
    Jestem "czytaczem" tej grupy i wiem, że potrafią tu zaglądać nieźli wymiatacze i
    nie ukrywam, że liczę na ich pomoc. Oczywiście pogooglałem trochę, ale od
    przybytku wiedzy głowa nie boli...

    Tak więc sprzęt ma służyć przede wszystkim do surfowania po necie, od czasu do
    czasu do przejrzenia fotek, jakiegoś filmu. Wymagana nagrywarka DVD, WiFi oraz
    wyjście HDMI, przyda się matryca większa niż 15.6", ale od biedy to co jest w
    tym K53T wystarczy.

    Jak wygląda sprawa awaryjności laptopów tej firmy? Jak jest z ich serwisem
    gwarancyjnym/pogwarancyjnym? A może polecicie coś do 1.5k, co lepiej spełni
    podstawowe wymagania?

    Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

    PS
    A jak ktoś zamierza brać sobie blueconnecta, to chętnie tego Asusa odkupię.