  • 31. Data: 2010-11-17 00:31:22
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-16 19:01, Inead pisze:

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > Na pierwsze moto tylko R1!!! I do tego "jak się nie przewrócisz to się
    > nie nauczysz" ;-)

    No tak!! "I to nie kwestia 'czy' tylko 'kiedy'" ;-)
    A tak poważnie to ja GS500 polecam szwagrowi na początek.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 32. Data: 2010-11-17 00:35:33
    Temat: Re: Co my?licie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-16 21:31, marcinu pisze:
    > U?ytkownik "Hinek"<h...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Siemka
    > Czy komarek z r?cznymi biegami i MZ 251 si? liczy?? :)

    Jak dla mnie się liczy :). Ja mam w 'archiwum' jawę 50, rometa ogara 50
    (z tym samym silnikiem) i mz 150. A pierwszy motor na którym jeździłem
    po zdaniu prawka to xt 600, wersja bez rozrusznika :).

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 33. Data: 2010-11-17 00:42:55
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > Jezdzilem, generalnie staram sie przejechac wszystkim co mi wpada w
    > rece. A bywa tego sporo. 125 i 250 odpadaja w przedbiegach. Miejsca brak.

    Ja nie mam dużego doświadczenia z wieloma sprzętami ale myślę tak samo.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 34. Data: 2010-11-17 07:04:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Arni napisał(a):
    > Pierwszy motocykl ma zapewnic bezbolesne wejscie w swiat zmotoryzowanych
    > jednosladów i zdobycie doswiadczenia a nie emocje.

    Ale GS pincet to chyba tylko moze zniechecic do motocyklizmu :)
    Sorry, ale ten motocykl uwazam za pomylke, za podobne pieniadze mozna
    kupic sporo lepsze i rownie oszczedne.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 35. Data: 2010-11-17 07:16:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Wojtek Sobociński napisał(a):

    > Ja nie mam dużego doświadczenia z wieloma sprzętami ale myślę tak samo.

    A próbowałeś ?
    Jestem mniej więcej gabarytów Kucza, a na Bzyczku i Teśce jeździ mi się
    jeśli nie zajebiście to bardzo dobrze. Na VTR 250 pewnie też bo się
    przymierzałem ale nie miałem okazji polatać. W każdym razie warto dać
    szansę mniejszym sprzętom - na miasto więcej nie trzeba.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 36. Data: 2010-11-17 07:24:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):

    > Ale GS pincet to chyba tylko moze zniechecic do motocyklizmu :)
    > Sorry, ale ten motocykl uwazam za pomylke, za podobne pieniadze mozna
    > kupic sporo lepsze i rownie oszczedne.

    Czyli tysiące zadowolonych użyszkodników uległo potędze marketingu Suzuki ?
    GS500 jest moim zdaniem idealny dla pewnej grupy odbiorców i z myślą o
    nich został skonstruowany, dlatego reszta może na nim czuć się niezbyt
    dobrze. A w wersji z czarną ramą (bodaj 2008) jest nawet ładny.

  • 37. Data: 2010-11-17 07:52:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Magic napisał(a):
    > Czyli tysiące zadowolonych użyszkodników uległo potędze marketingu Suzuki ?

    Bo to jest tak moim zdaniem:

    1. Zadowoleni sa ci co to ich pierszy motur i do tej pory jezdzili tylko
    na gienku na kursie. Zrozumiale ze nie maja prownania, wiec sie ciesza
    jak dzieci, ze GS taki poreczny i w ogole super sie jezdzi.

    2. Umowmy sie ze na allegro GS500 jest jak psow, czesci sporo, ceny
    spoko. I to jest zaleta gieesa, ale na tym imho sie koncza zalety tego
    motura.

    3. Znasz kogos kto kupil GSa500 jako drugi motur? :)

    4. CB500 jest przepastnie lepsze. Fakt - drozsze. Ale np. taki zefir 550
    ktory kosztuje grosze to juz w ogole przepasc. Tutaj problemem jest
    dostac niezajechany motur no i to kawasaki :)

    5. A moje doswiadczenia mowia, ze szejsetka enduro (NX, XT, DR) nauczy
    nawiecej. Ceny podobne. Motury oszczedne do bolu, chyba ze miny :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 38. Data: 2010-11-17 07:53:50
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Magic napisał(a):
    > W każdym razie warto dać
    > szansę mniejszym sprzętom - na miasto więcej nie trzeba.

    Wspolczesna ybr250 - mniam! Moglbym taka miec, tylko te ceny...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 39. Data: 2010-11-17 10:06:29
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Wspolczesna ybr250 - mniam! Moglbym taka miec, tylko te ceny...

    Nawet ja przy moich 100+ kg (ten plus też nie mały:)
    mieściłem się na tym. Na miasto OK. Po za miastem
    to już trochę mocy brak. Może mniejsza osoba nie odczuje
    tego tak jak ja. Ale całkiem sympatyczny motong.

    Szymon

  • 40. Data: 2010-11-17 10:48:29
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    Ktoś tu pisał XBR 500 zamiast tego Suzuki co zaproponowałam - MARNY JAK
    CHOLERA! :D Niby wygląd nie najważniejszy, ale przynajmniej mi musi się
    podobać ;)
    Szukam motoru tak do 15 tysięcy. Resztę zostawiam na skompletowanie sobie
    stroju i tak dalej... ;) Ktoś tu pisał o Hondzie NTV 600/650 Revere - mam
    koleżankę, która tym jeździ. Też mi się nie podoba. Ja mam dziwny gust.
    Nie powiem Ci czym on się kieruje, bo sama nie wiem. To jak z facetami.
    Może być marny, ale ma "to coś" i jest lux.
    Dziś miałam się przejechać Kawasaki ER-5 i sobie go oblukać, ale pogoda
    słaba więc nie wiem jak to wyjdzie...
    Już bym chciała mieć ten MOTOR w swoim garażu :D Jak go kupię przed zimą
    to coś czuję że w zimę codziennie będę tam chodzić żeby sobie posiedzieć
    na nim chociażby :D:D:D