  • 101. Data: 2010-11-19 13:51:24
    Temat: Re: Co myĹ?licie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 19 Nov 2010 14:51:21 +0100) ktos podajacy sie za Kopyt
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jeszcze troche (para lat) i otworze wlasny warsztat i wtedy kolo sie
    > zamknie:))

    I bedziesz gubil srubki? :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 102. Data: 2010-11-19 13:58:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-19 14:51, Piotr Klimek pisze:

    > I bedziesz gubil srubki? :)

    ale tylko cudze...

    KJ

  • 103. Data: 2010-11-19 14:02:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-19, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > ale tylko cudze...

    KJ nie udawaj zdziwionego bo ja niestety mam takie same doswiadczenia jak
    kolega wyzej. KHI bylo w serwisie 3 razy i za kazdym razem cos bylo
    spierdolone - olej nie spuszczony dwoma spustami, podwinieta uszczelka pod
    pokrywa zaworow, polamana oslonka przeciwkurzowa LGR. Wiecej juz serwisu
    nie zobaczy :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 104. Data: 2010-11-19 16:34:11
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał

    > I bedziesz gubil srubki? :)

    Wlasnie to rozumiem przez 'zamkniecie kola'. Srubki, co jasne, tylko w
    cudzych motongach, czym doprowadze do powstania po latach calej rzeczy
    nowych serwisow... gdzie beda gubic to i owo, zeby po latach.... :))

    Pawel

  • 105. Data: 2010-11-19 19:46:34
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:had67jpyt9j2$....@4...n
    et...
    > Ani "forumowicz", ani "forowicz", tylko powinno być "grupowicz" - "precle"
    > to nie jest forum, tylko grupa usenetowa.

    "Nie zauwazylbys sarkazmu, nawet jakby wyskoczyl z lasu i Ci laske zrobil"

    Kopirajt baj ktostam z precla - nie pamietam;)

    Dziwne, ze nie poprawiles Amila - on wyskoczyl pierwszy z tym "forumem".

    Tak to juz w zyciu bywa, ze jak ktos glupi gada glupoty, to nikt sie tym nie
    przejmuje, a jak ktos madry walnie glupote - ot tak dla zartu, to od razu go
    za glupka maja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 106. Data: 2010-11-20 19:46:54
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-11-19 10:40, KJ Siła Słów wrote:

    > Moze zmiencie serwis?
    >
    > Mi tam w ciagu ostatnich 3 lata serwis conajmniej 2 razy rozkladal moto
    > prawie na atomy i zawsze po zlozeniu motocykl jezdzil i zadna srubka nie
    > odpadla.

    skoro są dobrzy i uczciwi pochwal się tymi serwisami.. jak zakończy się
    gwarancja może odwiedzę..

    ja niestety mam złe doświadczenia po zwiedzeniu kilku warszawskich
    serwisów.. jest to cholernie przykre tym bardziej, że GS jest
    skomplikowany jak cegła i gdybym dysponował kawałkiem miejsca sam bym
    sobie serwisował.. a tak kosztowało mnie to nie tylko kasę ale przede
    wszystkim nerwy..

    --
    jeDrASS

  • 107. Data: 2010-11-21 01:22:11
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 324 roku bieżącego, jeDrASS zeznał(a) jak następuje:

    > że GS jest
    > skomplikowany jak cegła i gdybym dysponował kawałkiem miejsca sam bym
    > sobie serwisował..

    ja swego czasu serwisowałem swój pojazd marki tico na chodniku pod
    blokiem, ale to harkor :P

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 108. Data: 2010-11-21 14:53:16
    Od: a...@h...pl

    KJ Siła Słów <K...@n...com> writes:

    > Moze zmiencie serwis?
    >
    > Mi tam w ciagu ostatnich 3 lata serwis conajmniej 2 razy rozkladal
    > moto prawie na atomy i zawsze po zlozeniu motocykl jezdzil i zadna
    > srubka nie odpadla.

    No to zmieniamy. Po tym jak mechanior w ASO Suzuki na Prymasa nie
    wiedział, jakie powinno być napięcie ładowania akumulatora i trzy razy
    przyjeżdżałem do nich po solidnym pchaniu motocykla, zacząłem jeździć
    gdzie indziej.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 109. Data: 2010-11-22 07:10:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    jeDrASS napisał(a):
    > gs 500 potrafił dwa serwisy przerosnąć..

    GS jak na prosty motocykl jest pojebany serwisowo. Tez mnie kiedys
    przerosl z prosta sprawa :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 110. Data: 2010-12-09 18:51:20
    Temat: Re: Co myĹąlicie o GS 500 jako pierwszy mot ocyk l?
    Od: Mawashi <pjakubiak@_NOSPAM_gmail.com>

    No i kupiłam :) Suzuki GS 500 f, srebrno czarny, siedzi się wygodnie i tak
    dalej... :D Musiałam się pochwalić, bo się cieszę jak dzieciak :P