  • 91. Data: 2010-11-18 14:18:58
    Temat: Re: Co myűlicie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 18 Nov 2010 14:33:32 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    [...]
    > i dla tego lepiej kupic GSa za 15kpln? :) Taki gieees to jest dopiero
    > niesprzedawalny :)

    Dlatego lepiej kupić GSa za 5 kzł, a pozostałe 10 kzł wrzucić na jakąś
    lokatę
    i wyciągać w razie potrzeby na naprawę, konserwację, czy kurs doszkalający
    po
    pierwszym sezonie ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 92. Data: 2010-11-18 16:17:26
    Temat: Re: Co myĹ?licie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Nie, jebana japonia jest. Ale next bedzie dukat. Albo inna wloszczyzna :)

    He he się okaże:-)Mój poprzedni M900 pokazał się na alledrogo,sporo
    przeżył przez trzy lata,choć przebiegu prawie wcale:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 93. Data: 2010-11-18 17:22:04
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy mot ocykl?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ic0fc3$qvk$...@m...internetia.pl...

    > Nie wnikam w zycie prywatne forumowiczow z precli!

    Niedawno sie dowiedzialem, ze nie mowi sie "forumowiczow" na tej samej
    zasadzie na ktorej nie mowi sie "gimnazjumista" czy "liceumista". Teraz
    podobno mowi sie "forowicz".

    Ciesze sie, ze moglem sie do czegos dopierdolic na tym forumie;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 94. Data: 2010-11-18 20:36:16
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-11-17 22:45, Arni wrote:

    > pierwszy motor i lans? wewnętrzna sprzecznosc :)

    nigdzie nie napisała tani.. budżet ma zdecydowanie na coś ciekawszego..
    a mówiła o tym "czymś" a to Dukat akurat może dla niej mieć..
    to naprawdę wdzięczne moto..

    --
    jeDrASS

  • 95. Data: 2010-11-18 20:38:27
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-11-18 10:02, Roman Niewiarowski wrote:

    > pierdu pierdu.

    uwierz..
    gs 500 potrafił dwa serwisy przerosnąć..
    a trzeci dał dupy z dokręceniem filtra oleju..

    --
    jeDrASS

  • 96. Data: 2010-11-18 20:40:33
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 322 roku bieżącego, jeDrASS zeznał(a) jak następuje:

    > uwierz..
    > gs 500 potrafił dwa serwisy przerosnąć..
    > a trzeci dał dupy z dokręceniem filtra oleju..

    Takie serwisy w dzisiejszych czasach, trza samemu robić, bo nie znasz
    dnia ni godziny kiedy coś sp*****ą

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 97. Data: 2010-11-18 21:08:38
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 18 - 11 - 2010 (czwartek) o godzinie 18:22, Ivam napisał(a):

    > Niedawno sie dowiedzialem, ze nie mowi sie "forumowiczow" na tej samej
    > zasadzie na ktorej nie mowi sie "gimnazjumista" czy "liceumista". Teraz
    > podobno mowi sie "forowicz".

    Ani "forumowicz", ani "forowicz", tylko powinno być "grupowicz" - "precle"
    to nie jest forum, tylko grupa usenetowa.

    > Ciesze sie, ze moglem sie do czegos dopierdolic na tym forumie;)

    Koniec tej radości ;-) Tym, co siedzą na forach, to możesz dowalać ile
    chcesz, ale co to nas tutaj, w usenecie, może obchodzić? ;-)

    --
    Yorick
    LS 650

  • 98. Data: 2010-11-19 08:13:01
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał

    >Takie serwisy w dzisiejszych czasach, trza samemu robić, bo nie znasz
    >dnia ni godziny kiedy coś sp*****ą

    Oj prawda, prawda. Nie docenilem pewnych matolkow w serwisie. Uwierzylem
    zapewnieniom, ze wszystko bedzie gralo i uznalem, ze nie bede sie na rece
    gapil. I Bozia od razu pokarala. Nast. dnia wrocilem do nich rzucajac
    $$$wami -- nie dokrecili korka oleju, ja nie sprawdzilem, korek sie w trasie
    wykrecil i zachlapalo mi cale moto (lacznie z oponami i tarczami ham.,
    prawym butem i nogawka portek). Jak sie okazalo, podczas wymiany oleju
    skonczyla sie beczka, mechanior wkrecil korek w moto tylko tak zeby byl i
    poszedl pomagac wynosic pusta beczke i wnosic pelna. A potem juz sie
    zapomnialo.

    Efekt -- w tym sezonie olej, filtr, swiecie, synchro itp. juz zrobilem sobie
    sam. Stempla do ksiazki serwisowej sobie nie tylko nie wbilem, ale jak tak
    dalej pojdzie stemple z serwisu beda raczej obnizac wartosc moto niz ja
    podnosic:))

    Pozdro

    Pawel

    SVSZ

  • 99. Data: 2010-11-19 09:40:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-18 21:40, PawelK vel Pablo pisze:

    > Takie serwisy w dzisiejszych czasach, trza samemu robić, bo nie znasz
    > dnia ni godziny kiedy coś sp*****ą

    Moze zmiencie serwis?

    Mi tam w ciagu ostatnich 3 lata serwis conajmniej 2 razy rozkladal moto
    prawie na atomy i zawsze po zlozeniu motocykl jezdzil i zadna srubka nie
    odpadla.

    KJ

  • 100. Data: 2010-11-19 13:51:21
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał

    > Moze zmiencie serwis?
    >
    > Mi tam w ciagu ostatnich 3 lata serwis conajmniej 2 razy rozkladal moto
    > prawie na atomy i zawsze po zlozeniu motocykl jezdzil i zadna srubka nie
    > odpadla.

    Latwo powiedziec. Ja co sezon po jakichs przygodach jechalem do innego i
    zawsze cos im sie udalo spieprzyc. Jak nie korek oleju, to susza w
    zbiorniczku wyrownawczym po wczesniejszych zapewnieniach, ze wszyskie plyny
    sprawdzone/uzupelnione (o plyn chlodniczy tez pytalem) albo pogubione srobki
    owiewiek i powstawiane siekies inne z podkladkami z blachy, itp. W ten
    sposob rozpoznalem walka kilka w mojej okolicy i tych dalszych. Stad
    decyzja, ze prostsze rzeczy robie sam. Dzieki wprawie definicja 'prostszych'
    sie zmienia i zaczyna obejmowac coraz wiecej.

    Jeszcze troche (para lat) i otworze wlasny warsztat i wtedy kolo sie
    zamknie:))

    Pozdr

    Pawel