    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    <loruq1$4vv$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 30 Jun 2014 19:44:00 +0200

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    > Nawet na legendarnego Ala Capone znaleziono haczyk...

    To jest krańcowo różne podejście do sprawy. Alphonso był dobrze znanym
    badguyem, który tak fachowo działał, że trudno było znaleźć przeciwko
    niemu jakiekolwiek dowody. Więc włożono dużo pracy i w końcu coś mu
    wyszukali. Taki modus operandi, to mi się nawet podoba.

    > Jak mu odfiltrować fejsa, jutjub i pornole, to dużo do zarchiwizowania
    > nie zostaje. :-)

    On ssie cały czas /dev/realrandom od swojego kumpla, mecenasa Gębońskiego.
    Natomiast to co najważniejsze, przekazuje w fotkach z fejsa -- kodowane
    steganograficznie z kluczem jednokrotnym.

    No i to "filtrowanie" -- jaka to niewinna nazwa. Jeśli się na to zgodzimy,
    jeśli zaakceptujemy podsłuchiwanie i analizę wszystkiego, to już koniec.
    Bo tu się zaczyna równia pochyła, która wiedzie wprost do bagna,
    z którego nie ma odwrotu.

    > Wyraźnie nie doceniasz rozmachu służb.

    Czyli są jeszcze głupsi?! Na kadencję Zdzicha idzie im trzydzieści tysięcy
    dysków, to ile trzeba na pozostałe kilka miliardów ludzi? Bo przecież
    każdy jest podejrzany -- jak nawet nie nadaje się na senatora, to wygląd
    ma taki, że widać od razu, że jeśli go nie pilnować, to podłoży bombę
    w metrze. Naprawdę nie sądzę, by ci, którzy to z rozmachem realizują,
    byli aż tak naiwni i wierzyli w powodzenie. Co do tych, którzy podpisują
    faktury do wypłaty, już takiej pewności nie mam.

    > Haków nie trzeba szukać, zazwyczaj wystarczy poczekać i same
    > się pojawią. A wtedy można sprawdzić, co jeszcze na Zdzicha
    > w archiwum leży -- wtedy mu się napisze takie CV, że bez wahania
    > będzie np. wydawał takie wyroki, jakich nam akurat potrzeba.
    > I to pędzikiem.

    Metoda znana w przeszłości, często używana. Nie ma ludzi niewinnych,
    na każdego się coś znajdzie. Panświnizm. Niektórzy by chcieli to
    dzisiaj rektywować. Pierwsze pomysły lustracyjne z roku 1989 miały
    całkiem sensowne przesłanki. Istniał jeszcze Związek Radziecki,
    archiwa leżały w Moskwie, było więcej niż pewne, że jak Zdzicha
    zrobią ministrem lub nawet premierem, to towarzysz major poradzi
    Zdzichowi co i jak ma robić, żeby nie musiał się wstydzić swojej
    przeszłości. Więc jeśli Zdzichu coś miał na sumieniu -- to ujawnić.

    Dzisiaj jest mi wszystko jedno, czy jakiś sędzia w młodości pisał
    notatki o tym, że wszyscy jego koledzy zgodnie uważają, że Piotr
    Jaroszewcz jest mendą jakich mało. Mniej obojętne jest to, jakim
    językiem się posługuje, czy potrafi odróżnić prywatne od państwowego
    i w ogóle jaką ma kulturę. Ale nie jest to aż tak ważne, by dawać
    komukolwiek zgodę na podsłuchiwanie. Komukolwiek. Zgodę. Bo że będą
    podsłuchować bez zgody, to mnie już mniej obchodzi -- wiem, że nie
    mamy na to wpływu.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?