  • Data: 2014-06-30 21:55:33
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnlr2dr9.t8t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > kogoś namierzyć, ale nic z tego nie wyszło. Więc każdy zaczął nadawać
    > swój program. W eterze na UKF zrobiło się nagle gęsto, jedna stacja
    > przy drugiej. Wszyscy się dziwili, że ubecja ma tyle dobrych nagrań
    > imperialistycznej muzyki.

    Nie mogłem się oprzeć wrażeniu, że one były synchroniczne, kilka
    zagłuszaczek nadawały muzykę, o różnej jakości, ale w tym samym momencie
    utworu/-ów. Może je po prostu synchronicznie uruchomili, nie wiem, czasem
    udawało się odkręcić od ich sygnału jeśli pożądany był w miarę mocny,
    nagrywało się...
    W pamięci utkwił mi grający z zagłuszaczki utwór "How are do you pretend",
    usiłowałem znaleźć czyje to (kiedyś pamiętałem, ale dziś mi umknęło), ale po
    raz pierwszy od dłuższego czasu gugiel zgłosił mi, że podana frazanie
    została odnaleziona. Coś musiałem pokręcić, taka szybka, skoczna melodia...

    > Jarek
    >
    > --
    > A tu zagłuszaczki
    > ten kurewski poryk
    > i sam się w kieszeni
    > otwiera scyzoryk

    Kiedyś, za czasów zagłuszania RWE, pojawiwszy się w Krakowie, stwierdziłem,
    że tamże musi być tejże nadajnik, bo odbiór był czysty i głośny. Ale,
    niepełnoletni jeszcze byłem wówczas, to i wiedzy stosownej nie miałem... no,
    bo przecież zaraz by UBecja, z eSBecją zwinęły by ten nadajnik, zanim by
    wybrzmiało logo stacji...
    A zagłuszaczka... ale my o UKF gadamy, to może o RWE kiedy indziej?

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.