eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCo mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
    om!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!news.vectranet.pl!.POSTED!
    not-for-mail
    From: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Date: Mon, 30 Jun 2014 19:12:13 +0200
    Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <los5pi$u7f$1@news.vectranet.pl>
    References: <lor7st$2cl$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b12dce$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <loreik$gef$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lorj67$q6q$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b16189$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 093105151168.radom.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1404148338 30959 93.105.151.168 (30 Jun 2014 17:12:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jun 2014 17:12:18 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <53b16189$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    X-Received-Bytes: 2402
    X-Received-Body-CRC: 3874326309
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:667158
    [ ukryj nagłówki ]


    >Współczesne systemy to wieloantenowe układy z modulacją amplitudy
    >sygnału odbieranego z każdej z anten przebiegiem o fazie ciut przesuniętej
    >do anten sąsiednich. Nic się fizycznie nie kręci a namiar na sygnał
    >odbierany dostaje się w czasie rzędu milisekund.


    Radionamiernik lotniczy z lat 50 u.w. : ARP-6
    Na częstotliwości lotnicze 121,5, 130 MHz ... do 140MHz

    tak wyglądał : http://fcdn.valka.cz/attachments/3136/thumbs/ARP-6_G
    AZ-63.JPG

    Anteny to 4 dipole na samej górze masztu. Nic się nie kręci.
    Ustawia się je tylko odpowiednio aby na takim ekranie :

    http://fcdn.valka.cz/attachments/3136/thumbs/1292673
    518_ARP-6_panel__popis_.jpg

    północ była na północy.

    Namiar odczytuje się na skali wokół ekranu oscyloskopu.

    Jak pilot ma włączony nadajnik i prosi o namiar to na ekranie widać kreskę
    od środka na zewnątrz.

    Nie ma problemu aby to przestroić na inne częstotliwości zależnie od
    radiostacji która jest wykorzystywana w systemie.
    Zwykle były to R-802 których na zdjęciu nie widać.

    Akond ze skwak.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: