  • Data: 2014-12-15 23:00:53
    Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-15 22:08, k...@g...com pisze:

    > wybacz ale na zdjęciu nie napisane ze odebrany pól roku wcześniej. Ty wiesz ile jak
    takich historii że miliony kilometrów ktoś zrobił słyszałem? Całkowicie niewrażliwy
    jestem na wciskanie kitu. Może i prawda że 900 kilometrów dziennie ktoś dostawczakiem
    robi. Chyba pusto jeździ bo jak odliczyć sen, jedzenie, sranie to nie ma kiedy
    załadować.

    Zawsze milczałem jak ciebie czytałem. Ale teraz się odezwę.
    Pierdolisz jak mały tadzio po dużym piwie ...

    Mam znajomego co lata busem CODZIENNIE na dystansie WROCŁAW -
    NOWY TARG - WROCŁAW (Po drodze ma mniejszą pipidówę do której
    nadkłada w jedną stronę jakieś 43 km.

    Ładuje się towarem we WRC o 5:30. O 6 startuje. Wraca o 14:45
    CODZIENNIE o ile nie utknie w jakimś porytym korku.
    Czyli robi 750 km DZIENNIE.

    I jak potrzeba, to codziennie po pracy gotowy jest pół litra
    zrobić, bo NIE JEST ZMĘCZONY.

    To, że ty czegoś nie widziałeś nie oznacza, że to nie istnieje.
    A z matematyki na szybko: 750 km * 20 dni roboczych w miesiącu
    daje daje 15 000 kilometrów miesięcznie.
    15 000 kilometrów miesięcznego przebiegu przemnożone przez 12
    miesięcy (bo tyle jest ich w roku) daje wynik 180 000 kilometrów
    rocznie.

    Z racji rodzaju trasy - kolega twierdzi, że mógłby jeszcze z 200
    - 300 kilometrów dziennie więcej pociągnąć. I ja mu wierzę.
    zdarzało mi się w warunkach prawie stricte autostradowych robić
    dziennie 1100 kilometrów dziennie po kilka dni pod rząd. Licząc,
    że latałby właśnie busem z prędkością 130 km/h (a wiadomo, że
    jak się da to się nadgania i to konkretnie o wiele więcej) to
    przez 8 h roboczych (a przecież można więcej) zrobisz 1040 km
    dziennie. Wynik robi się dla ciebie już nieprawdopodobny, a dla
    niektórych po prostu realny, bo 250 000 km rocznie.

    Ale to ekstremum. Uwierz, że 100 000 kilometrów to pikuś. Ja nie
    będąc handlowcem robię ponad 50 000 km rocznie. Po prostu
    średnio wychodzi mi 200 - 210 km dziennie i to nie jest żaden
    wyczyn.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90