  • Data: 2014-12-18 17:23:10
    Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    Od: "t" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >wybacz ale na zdjęciu nie napisane ze odebrany pól roku wcześniej. Ty wiesz
    >ile jak takich historii że miliony kilometrów ktoś >zrobił słyszałem?
    >Całkowicie niewrażliwy jestem na wciskanie kitu. Może i prawda że 900
    >kilometrów dziennie ktoś >dostawczakiem robi. Chyba pusto jeździ bo jak
    >odliczyć sen, jedzenie, sranie to nie ma kiedy załadować.

    Dostawczakiem to nie problem. Kumpel w hurtowni robił i miał przebiegi
    roczne ok 150tys km. Inny serwisuje sprzet elektroniczny . Głownie obszar
    poludniowej polski i dla niego przebieg roczny dobijający do 100tys km , to
    nic specjalnego. Przedstawiciele medyczni potrafią robić 100 tys km rocznie
    (też z praktyki )
    Z ciekawostek. Jakiś czas temu znajomy często jeździł (służbowo) polska -
    francja , polska - chorwacja i parę innych tras. Rocznie wychodziło mu
    jakieś 150tys km (osobówką !!! ) . Śmialismy się , że jak auto będzie miało
    10 lat, to wystawi go z ogłoszeniem : sprzedam renówkę przebieg 1,5mln km :D

    Pozdrawiam
    Tor