  • Data: 2014-12-15 23:09:26
    Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:00:55 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
> [...]
    jak takich historii że miliony kilometrów ktoś zrobił słyszałem? Całkowicie
    niewrażliwy jestem na wciskanie kitu. Może i prawda że 900 kilometrów dziennie ktoś
    dostawczakiem robi. Chyba pusto jeździ bo jak odliczyć sen, jedzenie, sranie to nie
    ma kiedy załadować.

> [...]
    > dziennie 1100 kilometrów dziennie po kilka dni pod rząd. Licząc,
    > że latałby właśnie busem z prędkością 130 km/h (a wiadomo, że
    > jak się da to się nadgania i to konkretnie o wiele więcej) to
    > przez 8 h roboczych (a przecież można więcej) zrobisz 1040 km
    > dziennie. Wynik robi się dla ciebie już nieprawdopodobny, a dla
    > niektórych po prostu realny, bo 250 000 km rocznie.
    >
    > Ale to ekstremum. Uwierz, że 100 000 kilometrów to pikuś. Ja nie
    > będąc handlowcem robię ponad 50 000 km rocznie. Po prostu
    > średnio wychodzi mi 200 - 210 km dziennie i to nie jest żaden

    Przykre ze są ludzie co żyją za karę.