  • Data: 2009-04-12 05:50:36
    Temat: Re: Co lepiej do domku - TN-C-S czy TT?
    Od: "Ryjek" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale norma mówi o głównej szynie uziemiającej, która musi byc w budynku.
    Istotne jest więc dobre uziemienie poprzez szyne uziemiającą przewodów PE.
    Co do zasadniczego pytania zdecydowanie skuteczniejszy jest układ TN-C.
    Oczywiście pamiętasz o różnicówkach.

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> napisał w
    wiadomości news:grr7oc$on7$1@atlantis.news.neostrada.pl...