  • Data: 2009-04-12 20:09:52
    Temat: Re: Co lepiej do domku - TN-C-S czy TT?
    Od: "Ryjek" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P."napisał :
    I zapewne tak będzie to traktowała wspomniana umowa (a raczej
    > nie umowa, tylko wcześniej wydane "warunki przyłączenia", na które
    > późniejsza umowa będzie się powoływać), będzie tam stało jak byk, że
    > instalacja taka a nie inna, przyłącze, złącze wykonane tak a nie inaczej -
    > takie rzeczy są tam dość szczegółowo precyzowane.

    Zakład Energetyczny nie ma prawa określać sposobu wykonaia instalacji
    w domu. Może wymagać jedynie aby była bezpieczna i zgodna z normami.
    Za instalacje w obiekcie odpowiada PROJEKTANT, który ja projektuje
    i WYKONAWCA za wykonanie jej zgodnie z projektem.
    Jeżeli projekt wykonuje pracownik Energetyki to i tak
    jest to jego indywidualna odpowiedzialność.
    Warto o tym pamiętać bo w zakładach pracują różni "fachowcy".