  • 141. Data: 2012-07-02 09:58:47
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Ghost <g...@e...pl> wrote:

    > Sugerujesz legalizacje pedofilii?

    Co ty palisz...?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 142. Data: 2012-07-02 13:03:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:pmtg.1341215927@news.chmurka.net...

    > Co ty palisz...?

    Nie palisz, a dostosowujesz "logike" do rozmowcy.

  • 143. Data: 2012-07-02 13:08:04
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > I otrzyma karę.. Tak, w tej materii nic się nie zmieniło od czasów
    > pierwotnych. No, poza tym że kary nie są aż tak drastyczne.

    Niewolnik "otrzyma" (malo zgrabne slowo w tym miejscu) kare i pozostanie
    niewolnikiem. Kara dla klienta to m.in. splata rat za sprzet do ktorych sie
    zobowiazal. Po zaplacie nie ma nic wspolnego z dostawca.

    Starszne debilizmy wymyslacie z tym niewolnictwiem. Juz macie niedaleko do
    "wykazania", ze kazdy zakup jest niewolnictwem, bo przeciez trzeba
    zaplacic... kare?

  • 144. Data: 2012-07-02 13:10:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Czy zdajesz sobie sprawę z tego że sporo niewolników w obronie swojego
    > pana gotowych było oddać swoja życie.

    Tak, ale tylko ci zatrudnieni w secret service.

    Stwierdzam, ze jednak jestes jebnięty.

  • 145. Data: 2012-07-02 13:39:56
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > I otrzyma karę.. Tak, w tej materii nic się nie zmieniło od czasów
    > pierwotnych. No, poza tym że kary nie są aż tak drastyczne.

    Proponowabym, żebyś zapoznał się z terminem "niewolnictwo", bo najwyraźniej
    nie masz pojęcia o czym piszesz.

  • 146. Data: 2012-07-02 17:57:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

    > Czy zdajesz sobie sprawę z tego że sporo niewolników w obronie swojego
    > pana gotowych było oddać swoja życie.

    Rany boskie! A ja głupi myślałem, że podpisałem umowę na świadczenie usług
    telecośtam. To mówisz, że jak przyślą wici, mam siadać razem z czeladzią na
    koń?

    > Ale czy to coś zmienia w zdefiniowaniu niewolnictwa?

    Niczego nie zmienia. Co i tak nie ma znaczenia, bo definicja niewolnictwa
    nijak nie przystaje do faktu podpisania umowy o świadczenie usług. I - w
    odróżnieniu od niewolnika czy inszego kamerdynera - nie ja je świadczę IM,
    tylko ONI (znowu!) mnie ;->

    > A także to że Ty swiadomie i z rozmysłem zaprzedałeś swoją wolność

    Po raz n-ty pytam - wolność czego? Tylko konkretnie poproszę.

    > Tak, ciekawy jestem co jesteś w stanie zrobić takiemu np. Polsatowi który
    > zajmuje Ci kaucję za sprzęt zarzucając uszkodzenie dekodera?.

    Jaka kaucja? Jaki dekoder? Jaki Masaj?

    > Polsat robił to "z urzędu" obciążając wszystkich którzy rezygnowali z jego
    > usług... To było moje ostatnie doładowanie w Orange.

    Zepsułeś Polsatowi dekoder i obraziłeś się na Orange?

> [...]
    > abonamenciarzy, a także sumienia dla tych co to sadzą że coś od swojego
    > pana dostają. Czymś nieludzkim byłoby ich utwierdzać w przekonaniu że są

    Przepraszam, ale powyższy wywód przypomina mi jako żywo tezy zawarte w
    podręcznikach MTRS-u [*], przedstawiające stosunki społeczno-ekonomiczne w
    krajach spoza RWPG.

    [*] MTRS - Marksistowska Teoria Rozwoju Społecznego, przedmiot niegdyś
    obowiązkowy na pierwszym roku Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
    UW.

    JoteR

  • 147. Data: 2012-07-03 22:59:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ani wlasnego supermarketu. Tadaaa!!!

    Ale mały sklep mogę mieć a małej sieci już nie.

  • 148. Data: 2012-07-03 23:03:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Nie, to on [*] mi świadczy usługi, a ja mu płacę. Zatem kto komu służy?

    Ten kto więcej płaci niż dostaje. Klasyczny niewolnik też coś dostaje.

    > W odróżnieniu od prepaidziarza, który razem ze starterem dostaje własnego
    > przenośnego BTS-a.

    To potwierdza dużą skalę zjawiska

    > [*] - znowu jakiś ON, ale na pewno jest tam ICH więcej...

    Rozumiem, że chcesz nam wmówić swoje problemy z NIMI

  • 149. Data: 2012-07-03 23:08:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "John Kołalsky" napisał:

    > Ten kto więcej płaci niż dostaje. Klasyczny niewolnik też coś dostaje.

    Nie wchodź więcej do żadnej knajpy, bo zostaniesz niewolnikiem kelnera.

    > Rozumiem

    Odważne stwierdzenie, aczkolwiek zupełnie bez pokrycia.

    JoteR

  • 150. Data: 2012-07-03 23:11:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > 1. Zniewolenie - jak sam napisałeś - polega na wykonywaniu czynności, na
    > które nie mam ochoty. Jako że podpisywałem tę (i inne) umowy dobrowolnie a
    > nawet będąc poniekąd w pełni władz umysłowych, więc o "niemaniu" ochoty
    > nie może być mowy. Zatem o "zniewoleniu" również.

    No to właśnie o tym mowa, że jesteś zniewolony. Jakbyś nie był to byś mógł
    nie mieć ochoty.

    > 2. Przypominam, że ta umowa jest dwustronna - mnie nie grozi, że pewnego
    > pięknego poranka obudzę się ze stawką 59 groszy za minutę. Ty masz taką
    > pewność? Sądząc z wczorajszych postów - nie bardzo.

    Wystarczyłoby by Ci niesłusznie naliczyli cośtam obficie by twoje dobre
    samopoczucie legło w gruzach.