  • 131. Data: 2012-06-30 20:16:22
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-30 17:45, JoteR pisze:

    > Ale czy oprócz górnolotnych frazesów jesteś w stanie podać jakieś
    > argumenty na poparcie tej karkołomnej tezy?

    To nie teza, to fakt. Czyż umowa nie zobowiązuje cię do wykonywania
    określonych czynności, i musisz je wykonywać nawet gdy już nie będziesz
    miał na to ochoty? Pewnie powiesz że tanio skóry nie sprzedałeś, wszak
    sprzedano Ci telefon na bardzo atrakcyjne raty, ale fakt pozostanie
    faktem bez względu na to jakie ponosisz koszty swojego zniewolenia. Ono
    jest faktem.

  • 132. Data: 2012-06-30 22:39:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 17:45:53 +0200, JoteR napisał(a):
    > Ja ci zadedykuję inną:
    > "Miły czytelniku, upraszam cię wielce,
    > Nie pij fraszek haustem - sącz je po kropelce."

    :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=fBY1n02UKoA

    J.

  • 133. Data: 2012-07-01 00:23:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jadryś" napisał:

> [...]
    > sprzedano Ci telefon na bardzo atrakcyjne raty, ale fakt pozostanie faktem
    > bez względu na to jakie ponosisz koszty swojego zniewolenia.

    1. Zniewolenie - jak sam napisałeś - polega na wykonywaniu czynności, na
    które nie mam ochoty. Jako że podpisywałem tę (i inne) umowy dobrowolnie a
    nawet będąc poniekąd w pełni władz umysłowych, więc o "niemaniu" ochoty nie
    może być mowy. Zatem o "zniewoleniu" również.
    2. Przypominam, że ta umowa jest dwustronna - mnie nie grozi, że pewnego
    pięknego poranka obudzę się ze stawką 59 groszy za minutę. Ty masz taką
    pewność? Sądząc z wczorajszych postów - nie bardzo.
    3. Ja (w przeciwieństwie do tutejszych apostołów) nie twierdzę, że abonament
    jest najkorzystniejszym rozwiązaniem na dla wszystkich, ale dla mnie akurat
    jest. Więc proszę nie przyklejać mi etykietki "niewolnika", bo odwdzięczę
    się podobnym wywodem "a rebours". Zresztą taką etykietkę raczej powinien
    nosić ów nieszczęśnik, który bardzo chciałby się przenieść, bo mu operator
    podwyższył stawki, a nie bardzo może, bo ma 3 stówy na koncie. Prepaidowym.

    JoteR

  • 134. Data: 2012-07-01 11:42:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedano Ci telefon na bardzo atrakcyjne raty, ale fakt pozostanie faktem
    > bez względu na to jakie ponosisz koszty swojego zniewolenia. Ono jest

    Niewolnik nie moze zerwac swojego zniewolenia, klient moze zerwac umowe.

  • 135. Data: 2012-07-01 12:01:30
    Temat: Re: [OT] Co kieruje ludźmi?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ghost" napisał:

> [...]

    >>> 2. Wychowujesz tu jakies dzieci?

    > A jednak uzasadniasz stosowaniem wyimaginowanych narzedzi do wychowania

    To nie są wyimaginowane narzędzia, ale to naprawdę NTG.
    Ty zapewne wysyłasz do dziecka podanie z prośbą o udanie się na spoczynek?

    > dzieci czyny, ktorych sie tu dopuszczasz.

    Przepraszam, ale jak widzę na grupie o gsm taką zbitkę: "dzieci" i "czyny,
    których się dopuszczasz" to zaczynam przypuszczać, iż syndrom "matki Madzi"
    odcisnął znacznie głębsze piętno w świadomości społecznej, niż się to
    powszechnie sądzi. Zmykam, zanim odpowiednie organa namierzą moje IP.
    FUT pl.soc.dzieci

    JoteR

  • 136. Data: 2012-07-01 18:23:08
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-06-27 18:08, jadryś wrote:

    > Tak, ale czy słusznie?

    Czytałeś biografię? ;-)

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 137. Data: 2012-07-01 23:05:48
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-01 11:42, Ghost pisze:

    > Niewolnik nie moze zerwac swojego zniewolenia, klient moze zerwac umowe.

    I otrzyma karę.. Tak, w tej materii nic się nie zmieniło od czasów
    pierwotnych. No, poza tym że kary nie są aż tak drastyczne.

  • 138. Data: 2012-07-01 23:06:04
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-01 18:23, TGor pisze:

    > Czytałeś biografię? ;-)

    Tak, z kilku źródeł..

  • 139. Data: 2012-07-01 23:07:37
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 23:06:04 +0200, jadryś napisał(a):

    > Tak, z kilku źródeł..

    na raz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 140. Data: 2012-07-01 23:08:02
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-01 00:23, JoteR pisze:

> [...]
    > chciałby się przenieść, bo mu operator podwyższył stawki, a nie bardzo
    > może, bo ma 3 stówy na koncie. Prepaidowym.

    Czy zdajesz sobie sprawę z tego że sporo niewolników w obronie swojego
    pana gotowych było oddać swoja życie. Ale czy to coś zmienia w
    zdefiniowaniu niewolnictwa? A także to że Ty swiadomie i z rozmysłem
    zaprzedałeś swoją wolność nie zmienia faktu że jesteś zniewolony.

    Tak, ciekawy jestem co jesteś w stanie zrobić takiemu np. Polsatowi
    który zajmuje Ci kaucję za sprzęt zarzucając uszkodzenie dekodera?.
    Polsat robił to "z urzędu" obciążając wszystkich którzy rezygnowali z
    jego usług... To było moje ostatnie doładowanie w Orange.

    Niestety nie mam aż tak dużej wyobraźni co do miana jakim mógłbym
    nazywać abonamenciarzy, a także sumienia dla tych co to sadzą że coś od
    swojego pana dostają. Czymś nieludzkim byłoby ich utwierdzać w
    przekonaniu że są wolnymi ludźmi.