  • 151. Data: 2012-07-03 23:39:09
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "John Kołalsky" napisał:

    > No to właśnie o tym mowa, że jesteś zniewolony. Jakbyś nie był to byś mógł
    > nie mieć ochoty.

    Byłem "zniewolony" już w momencie podpisywania umowy?
    Chciałeś coś udowodnić, ale chronologia ci się posypała i nie wyszło.
    Co za pech.

    > Wystarczyłoby by Ci niesłusznie naliczyli cośtam obficie by twoje dobre
    > samopoczucie legło w gruzach.

    Nie mogą więcej, niż koszt średniej klasy smartfona. Czyli i tak do przodu.
    ;->
    Swoją drogą - trochę wam współczuję. To życie w nieustannym strachu musi być
    bardzo frustrujące. Nic dziwnego, że odreagowujecie tę frustrację wszędzie,
    gdzie tylko się da. Również tutaj.

    JoteR

  • 152. Data: 2012-07-04 11:10:00
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Czekaj czekaj ... ja rozumiem ze chec kupienia moze byc tak silna ze
    > cena
    > nie gra roli, ale czemu sprzedaje ?
    >
    > pomacal i juz wiecej zadnego ajfona nie chce ?

    Jak bys zgadl :)
    Zorientowal sie co kupil i zmadrzal w oczach.

  • 153. Data: 2012-07-04 11:11:27
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > A gdzie wychowanie ? "Corko, to nie przyjemnosc, to glupota" :-)

    Kup sobie za te pieniadze lepiej cos Androidowego, to i pozytek jakis
    bedzie.

  • 154. Data: 2012-07-04 11:16:53
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-06-25 08:26, frank drebin pisze:

    > ja na twoim miejscu takie pieniadze inwestowalbym w jakies

    Moglbys inwestowac jakbys mial swoje "takie pieniadze", ale to byly
    pieniadze dziecka i ono powinno miec decydujacy glos w wyborze celu
    wydania wlasnych pieniedzy.
    Czemu chcieli byscie ubezwlasnowolnic i w jakims sensie "okrasc"
    dzieciaka - nazywajac to nie wiedziec czemu prawdziwym wychowaniem ?

  • 155. Data: 2012-07-04 11:30:28
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > I nie to że jestem jakiś tam przeciwnikiem Areo2, ale ta
    > problematyczna aktywacja całkowicie mnie zniechęca do tego.

    Jak problematyczna ? Na moich /posiadanych przeze mnie/ urzadzeniach
    dziala bez najmniejszych problemow.

    > I sam widzisz że mam rację. A także nie zapominaj że Areo2 jeszcze
    > tylko przez rok darmowe..

    Slaba wiedza :)
    21 grudzien 2014 roku to bedzie dokladnie za 900 dni, tak ze kolega sie
    gleboko myli z tym swoim wyimaginowanym rokiem. To jeszcze jakies dwa
    lata i 5 miesiecy.W perspektywie juz sie rysuje kolejny bezplatny
    internet. Tak ze placenie za internet w telefonie czy tablecie to dzis i
    w najblizszych latach spora rozrzutnosc jest :)

  • 156. Data: 2012-07-04 11:34:00
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:hququxbslyvq$.dlg@lepper.institute.com...

    > Film "Idiokracja" miał być komedią a nie filmem dokumentalnym!!!

    :)
    Choc tez, niestety coraz czesciej mysle ze dokumentalnieje...

  • 157. Data: 2012-07-04 12:00:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > a swoja droga wiesz co drogi waldusiu. nasunela mi sie wlasnie taka
    > refleksja. ze 7 lat temu mialem smartfona, czyli w czasach kiedy
    np. Orange masowo sprzedawalo telefony HTC z Windows Mobile na pokladzie
    ?
    Co najmniej 3% uzytkownikow tego uzywalo. Czyli nie byla to jakas
    ekstermalna rzadkosc a co najwazniejsze kazdy z nas dokladnie wiedzial
    po co tego potrzebuje. A dzis to juz / jak wszystko / spowszeednialo i
    kazdy ma. Tak jak kolorowy telewizor, samochod, jeansy, czy mozliwosc
    wyjazdow zagranicznych.
    Zycie idzie do przodu i to co kiedys ekskluzywne robi sie dzis normalne,
    a to co kiedys normalne robi sie dzis ekskluzywne - jak np. kon pod
    wierzch, powoz, sluzba :)

  • 158. Data: 2012-07-04 12:06:27
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 4 Jul 2012 11:34:00 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > :)
    > Choc tez, niestety coraz czesciej mysle ze dokumentalnieje...

    taa...
    http://acousticmonster.com/wp-content/gallery/wtf-fi
    les/windowsidiocracy.png

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 159. Data: 2012-07-04 16:57:06
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-01 23:06, jadryś wrote:

    > Tak, z kilku źródeł..

    Nie. Jakbyś czytał, wiedziałbyś, co o nim piszą: RDF jest stwierdzonym
    naukowo zjawiskiem psychopatologicznym.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 160. Data: 2012-07-04 17:43:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TGor napisa?(a):

    > Nie. Jakbyś czytał, wiedziałbyś, co o nim piszą: RDF jest stwierdzonym
    > naukowo zjawiskiem psychopatologicznym.

    RDF?

    j.

    --