  • 161. Data: 2012-07-04 17:46:42
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Odważne stwierdzenie, aczkolwiek zupełnie bez pokrycia.

    Fakty bolą

  • 162. Data: 2012-07-04 17:48:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Byłem "zniewolony" już w momencie podpisywania umowy?...

    Mentalnie :-)

    > Nie mogą więcej, niż koszt średniej klasy smartfona. Czyli i tak do
    > przodu. ;->
    > Swoją drogą - trochę wam współczuję. ...

    Też Ci współczuję :-)

  • 163. Data: 2012-07-04 20:16:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomo?ci
    >np. Orange masowo sprzedawalo telefony HTC z Windows Mobile na
    >pokladzie ?
    >Co najmniej 3% uzytkownikow tego uzywalo. Czyli nie byla to jakas
    >ekstermalna rzadkosc a co najwazniejsze kazdy z nas dokladnie
    >wiedzial po co tego potrzebuje.

    Bo ja wiem czy tak dokladnie ...

    Ale fakt - spowszednialo.
    I w sumie detalicznie, bez umowy, kosztuje nawet podobne pieniadze.

    Wiec czemu spowszednialo ? Zarobki sie w Polsce podniosly i ludzi stac
    ?

    Operatorzy odkryli ze to tani telefon to swietny sposob na
    podniesienie zarobkow ?
    Infrastruktura sie splacila i ich stac na wieksze doplaty ?

    W produkcji potanialy, i operator je kupuje za psie pieniadze i stac
    go sprzedawac "za zlotowke" ?

    Potanialy jak cala elektronika i producenci odkryli ze dzieki reklamie
    znajda miliardy nowych frajerow, ktorym sie da wcisnac zupelnie im
    niepotrzebnego smartfona ?

    Czy moze jednak mnogosc uslug sieciowych wyksztalcil juz u mlodziezy
    potrzebe posiadania "smartfona" ?

    J.

  • 164. Data: 2012-07-05 20:28:01
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-06-24 22:37, frank drebin pisze:
    Ale mundur wyglądał tak maks na chorążego :)
    > Takie mają zarobki te wojaki?

    Pochwal się swoimi zarobkami :]

    --
    ! posłuszeństvvo !

  • 165. Data: 2012-07-07 15:38:24
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-04 17:43, januszek wrote:

    > RDF?
    >
    > j.

    Reality Distortion Field. :-P

    Oj, XXIw - nie tak miało być...

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 166. Data: 2012-07-09 14:09:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl>

    > Fakty bolą

    Plasterek?

  • 167. Data: 2012-07-09 14:10:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale mały sklep mogę mieć a małej sieci już nie.

    Jak nie, wystarczy routerek wifi.

  • 168. Data: 2012-07-10 13:50:44
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-04 11:30, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Jak problematyczna ? Na moich /posiadanych przeze mnie/ urzadzeniach
    > dziala bez najmniejszych problemow.

    W tym sensie że potrzeba góry dokumentów, wpłat na konto itd. do tego
    żeby zaopatrzyć się w taką kartę.

    > Slaba wiedza :)
    > 21 grudzien 2014 roku to bedzie dokladnie za 900 dni, tak ze kolega sie
    > gleboko myli z tym swoim wyimaginowanym rokiem. To jeszcze jakies dwa
    > lata i 5 miesiecy.W perspektywie juz sie rysuje kolejny bezplatny
    > internet. Tak ze placenie za internet w telefonie czy tablecie to dzis i
    > w najblizszych latach spora rozrzutnosc jest :)

    To akurat ma małe znaczenie, Ważne jest to że ta usługa ma ograniczenie
    w czasie.

    Myślę że jednak nie aż tak wielka rozrzutność. Większości ludzi net
    potrzebny jest w telefonie dla poczty, i sprawdzenia pogody, czy notowań
    giełdowych. A to są groszowe sprawy. Znacznie gorzej mają maniacy
    oglądania filmików na ekranie telefonu, ale takich pewnie wielu nie ma,
    a poza tym nawet zwiększony do 512 Mb/s transfer w Areo2 nie zapewni
    porządnego odbioru takich filmików.
    Kto ma być nowym dostawcą tego nowego darmowego netu?

  • 169. Data: 2012-07-10 14:12:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Jul 2012 13:50:44 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    >
    > Myślę że jednak nie aż tak wielka rozrzutność. Większości ludzi net
    > potrzebny jest w telefonie dla poczty, i sprawdzenia pogody, czy notowań

    ale wiesz... te groszowe sprawy wymagają wpłat na konto (karty) i róznych
    takich tam..
    W szczególności jak ktoś chce mieć kolejne urządzenie (np. tablet) albo po
    prostu zapasowy sposób dostępu do sieci, jak będzie problem z głównym
    (wbrew pozorom sytuacje kiedy Aero2 jest jedynym dostępem do netu w danej
    okolicy są możliwe)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 170. Data: 2012-07-10 18:54:21
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-10 14:12, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > prostu zapasowy sposób dostępu do sieci, jak będzie problem z głównym
    > (wbrew pozorom sytuacje kiedy Aero2 jest jedynym dostępem do netu w danej

    Dlatego też nie poddaje usługi Areo2 totalnej krytyce. Jest to oferta
    dla kogoś kto ma cierpliwość Eskimosa polującego zimą na fokę. Jak dla
    mnie to karta mogłaby kosztować i ze stówę, ale żeby była dostępna w
    każdym salonie, wtedy i we mnie by mieli klienta. Jak teraz dla mnie
    wygodniejsze są doładowania w Play za parę złoty/mies. niż te zabiegi z
    pozyskaniem karty Areo2.
    Prawdę mówiąc to nie słyszałem o miejscach w Polsce gdzie jedyną
    dostępną siecią jest Areo2...