  • 171. Data: 2012-07-10 18:55:32
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-02 17:57, JoteR pisze:

    > Rany boskie! A ja głupi myślałem, że podpisałem umowę na świadczenie
    > usług
    > telecośtam. To mówisz, że jak przyślą wici, mam siadać razem z
    > czeladzią na
    > koń?

    Współczesna forma niewolnictwa nie jest już tak absolutna jak przed
    laty. A tak nawiasem - czy w wojsku oficerowie mają jaszcze osobistych
    służących - ordynansów?

    > Niczego nie zmienia. Co i tak nie ma znaczenia, bo definicja
    > niewolnictwa nijak nie przystaje do faktu podpisania umowy o
    > świadczenie usług. I - w odróżnieniu od niewolnika czy inszego
    > kamerdynera - nie ja je świadczę IM, tylko ONI (znowu!) mnie ;->

    I pozostań w swojej błogiej nieświadomości. Jednak może kiedyś
    przejrzysz na oczy i nazwiesz rzecz po imieniu.

    > Po raz n-ty pytam - wolność czego? Tylko konkretnie poproszę.

    Nie czego, a od czego. Od przymusu comiesięcznego spłacania rat za ten
    "darowany" telefon i wymyśloną "promocję".

    > Jaka kaucja? Jaki dekoder? Jaki Masaj?

    > Zepsułeś Polsatowi dekoder i obraziłeś się na Orange?

    Chciałem ci tylko pokazać co ty możesz zrobić swojemu panu, gdy mu
    przyjdzie ochota dać Ci prztyczka w nosek.

    > Przepraszam, ale powyższy wywód przypomina mi jako żywo tezy zawarte w
    > podręcznikach MTRS-u [*], przedstawiające stosunki
    > społeczno-ekonomiczne w krajach spoza RWPG.
    >
    > [*] MTRS - Marksistowska Teoria Rozwoju Społecznego, przedmiot niegdyś
    > obowiązkowy na pierwszym roku Wydziału Dziennikarstwa i Nauk
    > Politycznych UW.
    >
    > JoteR

    Widać ten Marks był trzeźwo patrzącym na świat facetem, a właściwe
    Facetem przez duże F.

  • 172. Data: 2012-07-10 18:56:00
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-02 13:39, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > Proponowabym, żebyś zapoznał się z terminem "niewolnictwo", bo
    > najwyraźniej nie masz pojęcia o czym piszesz.
    >
    > Pozdrawiam

    To lektura dla takich jak Ty... "Wolny człowieku".

  • 173. Data: 2012-07-10 19:27:17
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Jul 2012 18:54:21 +0200, Trybun napisał(a):

    > Dlatego też nie poddaje usługi Areo2 totalnej krytyce. Jest to oferta
    > dla kogoś kto ma cierpliwość Eskimosa polującego zimą na fokę. Jak dla
    > mnie to karta mogłaby kosztować i ze stówę, ale żeby była dostępna w
    > każdym salonie, wtedy i we mnie by mieli klienta. Jak teraz dla mnie

    Jest dostępna w każdym domu. Oczywiście nie licząc klientów, których
    przerasta wypełnienie formularza na stronie. W sumie może to i dobrze,
    lepiej, żeby nie mieli mobilnego dostępu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 174. Data: 2012-07-10 21:45:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Prawdę mówiąc to nie słyszałem o miejscach w Polsce gdzie jedyną dostępną
    > siecią jest Areo2...

    Jedyną to raczej nie. Jedyną 3G - tak na oko z połowa Polski.

  • 175. Data: 2012-07-11 01:28:53
    Temat: Re: Co kieruje ludźmi?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Trybun" napisał:

    > I pozostań w swojej błogiej nieświadomości. Jednak może kiedyś przejrzysz
    > na oczy i nazwiesz rzecz po imieniu.

    Towarzyszu "jadryś", przyjmując nowy, rewolucyjny pseudonim, postąpiliście
    zbyt skromnie, poprzestając na samym "Trybun". Wyście powinniście porzucić
    ten materialistyczny indywidualizm i przemawiać we w imieniu wszystkich
    uciśnionych. Od dziś podpisujcie wasze płomienne manifesty jako "Trybun
    Ludu".

    JoteR

  • 176. Data: 2012-07-11 15:35:48
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-10 19:27, Waldek Godel pisze:

    > Jest dostępna w każdym domu. Oczywiście nie licząc klientów, których
    > przerasta wypełnienie formularza na stronie. W sumie może to i dobrze,
    > lepiej, żeby nie mieli mobilnego dostępu.

    To w końcu nie żądają już żadnych odbitek ksero, wysyłania listów,
    potwierdzania wpłat na konto itd?

    Dostępna W każdym domu?, - nie wydaje mi się.

  • 177. Data: 2012-07-11 15:36:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-10 21:45, Maciej Bebenek pisze:

    > Jedyną to raczej nie. Jedyną 3G - tak na oko z połowa Polski.

    Tak, ale jeżeli weźmiesz pod uwagę nie teren a liczbę mieszkańców. Ta
    ich mapka "orientacyjna" funta kłaków nie jest warta..

  • 178. Data: 2012-07-11 15:37:05
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-11 01:28, JoteR pisze:

> [...]
    > powinniście porzucić ten materialistyczny indywidualizm i przemawiać
    > we w imieniu wszystkich uciśnionych. Od dziś podpisujcie wasze

    To nie jest żadne "przyjęcie" - po prostu wróciłem do starego nicka, pod
    którym zaczynałem swoją "działalność" w usenecie. I jakoś sobie nie
    przypominam żebym w czymkolwiek był Ci towarzyszem.

  • 179. Data: 2012-07-11 16:22:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 11 Jul 2012 15:35:48 +0200, Trybun napisał(a):

    > Dostępna W każdym domu?, - nie wydaje mi się.

    No tak, rozumiem, że w twoim nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

  • 180. Data: 2012-07-12 19:01:30
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-11 16:22, Waldek Godel pisze:

    > No tak, rozumiem, że w twoim nie.

    Mylisz się, przy jednym, wschodnim oknie mam dość dobry zasięg.