    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co byscie kupili
    Date: Tue, 13 Apr 2010 15:16:34 +0000 (UTC)

    Użytkownik basteku b...@N...interia.pl ...

    > Wybor W995
    >
    > - duza ksiazka telefoniczna (obecnie mam jakies 700 wpisów w ksiazce)
    >
    > jest
    >
    > - rozbudowane mozliwosci polaczenia z PC (mozliwosc zgrania całej
    > konfiguracji do PC, wysyłania SMSów z komputera przez telefon,
    > archwizacja itp.)
    >
    > MyPhoneExplorer

    ale zgram wszystko? Od ksiazki telefonicznej po mp3 i przypisania tychze do
    poszczegolnych osób/grup?

    > - mozliwosc tworzenia grup i przypisywania grupom cech takich jak
    > dzwiek dzwonka itp.
    >
    > Grupy mozna tworzyc, ale dzwonki mozna przypisywac niestety do
    > koknretnej osoby

    i do dzis nie wiem, po co tworzyc takie grupy (w poprzednich Se to samo)

    > - latarka (swietny gadzet w SE) :)
    >
    > No ba ... pewnie, ze jest :)

    tak jak smiałem sie z pierwszej latarki w k750 tak dzis uwazam, ze jedna z
    bardziej przydarnych pierdołek.

    > - fajne byłoby tzw szybkie wyszukiwanie (cos jak metoda slownikowa w
    > smsach), jak w Se C702
    >
    > Pytanie wyszukiwanie czego ?? bo jezeli chodzi o kontakt to oczywiscie
    > jest

    a działa z pl-literkami?
    Znaczy, wpisujac 585 znajde Łukasza?

    > - szybkosc dzialania (poziom z SE C702 jest oględnie mowiac
    > niezadowalajcy)
    >
    > Hmm .. wg mnie dziala szybko ..

    czyli jak wejde do ksiazki i wpisze szybko 3-4 litery, to znajde dana osobe
    od razu czy bede musiał czekac z 2 sekundy, jak w c702?

    > - mała awaryjnosc - w tym temacie C702 to dno.
    >
    > Jeszcze ani razu nie mialem z nim problemow ..

    ok, ale jedna sztuka o niczym nie swiadczy.
    Moize tylko c702 jest jakis pechowy?

    > - wyswietlacz - taki jak w C702 wystarczy, ale raczej nie mniejszy
    >
    > Wyswietlacz jest duzy :))
    >
    > - bateria - coby chociaz z dwa dni wystarczyła.
    >
    > Spokojnie wystarcza - ok godz. rozmow, internet 3G
    >
    > - dyktafon, uruchamiany jednym przyciskiem, nie wydajacy z seibie
    > dzwieków podczs nagrywania rozmowy
    >
    > Ciezko mi powiedziec, bo nie uzywam ..

    mozesz sprawdzic?

    > Hmm .. dziwne, ale wg mnie da sie wszystkie ustawienia wyeksportowac i
    > ponownie zaimportowac praktycznie do kazdego SE darmowmym
    > MyPhoneExlorer'rem (doskonalym zreszta narzedziem do SE - szkoda, ze
    > Nokie nie maja takich darmowych programow)

    wszystkie? Np. przypisanie dzwonka do konkretnej osoby? Jak?